سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای بهره‌وری نیازمند افزایش اختیارات استان‌ها برای بهره‌برداری از امکانات است

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت بهره‌وری در همه زمینه‌ها برای رشد و اعتلای استان و کشور، بر افزایش اختیارات استان‌ها در بهره‌برداری از امکانات و ارتقای بهره‌وری تأکید کرد.

سیدحامد عاملی در جلسه شورای اداری استان با محوریت افزایش بهره‌وری، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهره‌وری در همه زمینه‌ها برای رشد و اعتلای استان و کشور، افزایش اختیارات استان‌ها در بهره‌برداری از امکانات و ارتقای بهره‌وری مورد تأکید بوده و لازم است در سطح استان نیز با افزایش اختیارات مدیران برای اصلاح و نوآوری در فرایند‌های اجرایی مبتنی بر توجه به هدف و نتیجه اقدام شود.

او با اشاره به تأثیر توجه به ارتقای بهره‌وری در تحقق اقدامات و تأمین منابع از داخل استان اردبیل، افزود: در صورت تفویض برخی اختیارات به داخل استان، مدیران می‌توانند منابع قابل توجهی را از محل بهره‌وری‌ها تأمین و به پروژه‌ها تزریق کنند.

استاندار اردبیل هم‌چنین با یادآوری اختیارات مدیران استان در راستای اصلاح فرایندها، گفت: اگر بتوانیم با اصلاح فرایند‌ها به اهداف ترسیم‌شده برسیم، مسیر را بهتر و با سرعت بیش‌تری طی خواهیم کرد.

عاملی ادامه داد: در برخی مواقع مدیریت منابع و بهره‌وری در داخل استان اردبیل می‌تواند منابعی به مراتب بیش‌تر از اعتبارات ابلاغی را عاید استان و پروژه‌های مربوط کند.

او تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا مورد تأکید بوده و تزریق منابع برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها به نفع مردم ضروری است.

استاندار اردببل با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس و اهمیت و نقش انتخابات در رشد و توسعه کشور و استان، بیان کرد: انتخابات ریل‌گذاری پیشرفت و درمان مشکلات کشور است.

عاملی افزود: قانون‌گذاری در مجلس اتفاق می‌افتد و به تبع اولویت‌بندی قوانین مهم و اجرایی کردن قوانین، نقش قابل توجهی در پیشرفت کشور دارد.

او با تأکید بر مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی در پشتیبانی از اقدامات اجرایی انتخابات و افزایش مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: هم‌چنین مدیران باید در راستای تحقق جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام‌گرفته را عملیاتی کنند.

گفتنی است، در این نشست تفاهم‌نامه همکاری ارتقای بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی استان میان استانداری اردبیل، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دانشگاه محقق اردبیلی به امضا رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.