سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت ۶۰ میلیاردی از کیف پول دیجیتال

فردی که اقدام به سرقت از کیف پول ارز دیجیتال از یکی از شهروندان کرده بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت کیف پول ارز دیجیتال وی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال، پرونده‌ای در پلیس فتا استان اصفهان تشکیل و موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.


سرهنگ سید مصطفی مرتضوی افزود: کارشناسان پس از بررسی‌ها سرنخ‌هایی از حضور متهم در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان به دست آورده و پس از کسب اطلاعات و انجام هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی وی را دستگیر و به پلیس فتا استان انتقال دادند.


او با اعتراف به این جرم گفت: با توجه به اینکه شاکی آشنایی زیادی با حوزه رمز ارز‌ها نداشت از من خواست تا کیف پول ارز دیجیتال را برایش نصب کرده و ایجاد کاربری نمایم و بنابر این، چون به تمامی رمز‌های وی دسترسی داشتم وسوسه شده و کل موجودی کیف پول که ۶۰ میلیارد بود را خالی کرده و متواری شدم.


سرهنگ مرتضوی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی گفت: حوزه رمز ارز‌ها نیز همانند سایر حوزه‌ها نیاز به دانش خاص خود را دارد و ضمن آگاهی کامل به هیچ عنوان نباید اطلاعات کیف پول خود را در اختیار افراد غیر قرار دهید.


رئیس پلیس فتا استان گفت: پلیس‌فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.