سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش بزرگ کشوری دختران حاج قاسم

همایش بزرگ دختران حاج قاسم با حضور جمعی از دختران دانش‌آموز، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در همایش که در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار شد، هدف از برپایی این همایش را گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت : برپایی این نوع همایش‌ها زمینه ساز پرورش امثال حاج قاسم می‌شود.

وی با بیان اینکه باید ویژگی‌های حاج قاسم را برای دانش آموزان تبیین کنیم، گفت: باید ویژگی‌های حاج قاسم به عنوان جهانی‌ترین سردار ایرانی را در دانش آموزان تقویت کنیم. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ایمان به خدا به عنوان اولین و مهم‌ترین ویژگی شخصیتی حاج قاسم یاد کرد و افزود: حاج قاسم با تکیه بر این ویژگی اخلاقی توانست به چهره‌ای جهانی تبدیل شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اخلاص در عمل به عنوان دومین ویژگی برجسته شخصیتی سردار دل‌ها یاد کرد و افزود: حاج قاسم فقط و فقط برای رضای خداوند کار می‌کرد و گواه این مدعا اینکه زمانی که به وی پیشنهاد کاندیداتوری ریاست جمهوری را دادند، قبول نکرد و گفت من باید در جبهه‌های جنگ باشم و در راه خدا شهید شوم.

محمدی ولایتمداری را سومین ویژگی حاج قاسم برشمرد و تصریح کرد: حاج قاسم ولایتمداری را در عمل ثابت کرد و خود را سرباز ولایت می‌دانست و ما هم باید ولایتمداری را از امثال سردار سلیمانی یاد بگیریم.

محمدی سپس از استکبارستیزی به عنوان چهارمین ویژگی شخصیتی سردار دل‌ها یاد کرد و افزود: حاج قاسم هرجا احساس خطر می‌کرد با تمام وجود برای مقابله با استکبار پای کار بود و امروز مردم مظلوم غزه با تکیه بر این ویژگی شخصیتی می‌توانند در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و نگذارند قضیه فلسطین به فراموشی سپرده شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.