سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ایجاد بستر‌های لازم برای جذب مخاطبان به محیط کتابخانه

فرماندار کوهبنان گفت: باید بستر‌های لازم برای جذب مخاطبان به محیط کتابخانه فراهم شود .

با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار کوهبنان، فرمانده انتظامی، مسئول بسیج ادارات، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان، اعضای شورای اداری و انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفیدکوهبنان از کتاب‌های عفت شریعتی بانوی نویسنده و فرهیخته کوهبنانی رونمایی شد.

مجیدتوکلی فرماندار کوهبنان دراین جلسه با تأکید بر لزوم استفاده از روش‌هایی برای ترغیب نوجوانان و جوانان به مطالعه گفت: باید بستر‌های لازم برای جذب مخاطبان به محیط کتابخانه فراهم شود. بعلاوه، تلاش برای رفع مشکلات کتابخانه‌ها ضروری است.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی کوهبنان ادامه داد: با کمک اعضا انجمن وکتابداران تاکنون از چهار کتاب تألیف نویسندگان بومی شهرستان، رونمایی شده است. 

وی گفت: حمایت از نویسندگان بومی باعث جذب بیشتر علاقه‌مندان به‌ویژه جوانان به خلق اثار ماندگار خواهد شد.

در ادامه عفت شریعتی شاعر، نویسنده وفعال فرهنگی کشور گفت:کتاب‌های تألیفی در موضوعات مختلف به‌ویژه در بخش ادبیات، تاریخ، تفسیر، کتاب‌های مذهبی، حقوقی و علوم سیاسی است. 

وی ادامه داد: نامه‌ها، مقالات و سفرنامه‌هایم در کتابی با عنوان «در رگ تاک» به چاپ رسیده‌است و مجموعه دو جلدی «زندگی در پرتو ایمان» از دیگر آثاریست که با رویکرد تفسیر بعضی آیات قرآن تألیف شده‌است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: کتاب «سر دلبران، شخصیت امام علی (ع) از منظر عرفاً و دانشمندان جهان» نیز از دیگر آثار می‌باشد. 

وی بیان داشت: کتاب «ایران، نماد قدرت، ایمان و افتخار» نیز مجموعه‌ای منظوم از اشعار با هویت سیاسی اجتماعی می‌باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان درمجلس افزود: با تشویق و ترغیب ابوی حس مطالعه و رغبت به نویسندگی از همان روز‌های کودکی و تحصیل در من ایجاد شد و تا کنون با من همراه بوده است.

عفت شریعتی در پایان ۸ عنوان از کتاب‌های تالیفی خود را به کتابخانه عمومی شهر کوهبنان اهدا کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.