سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

سومین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد تشریح و تبیین ویژه برنامه‌های این کنگره در یاسوج برگزار شد.

جانشین سپاه فتح استان در این نشست با بیان اینکه در مجموع فضای عمومی استان کنگره شهدایی نیست از فرمانداران، بخشداران و شهرداران خواست فضای عمومی شهرستان‌ها را به سمت و سوی کنگره شهدا پیش ببرند.


سردار مثنوی افزود: از زمان بندی خیلی عقب هستیم و انتظار داریم در بحث بودجه ریزی و نصب نماد‌ها شهرستان‌ها سریعتر اقدام کنند.


روستا معاون عمرانی استاندار هم با بیان اینکه برای زیباسازی و نصب المان‌های شهدا برای استقبال از اجلاسیه‌ها در استان ۳۶ میلیارد تومان هزینه نیاز است گفت: باید زمان بندی نصب نماد‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی مشخص باشد.


مسئول برگزاری کنگره شهدای استان هم هماهنگ بودن کمیته‌های شهرستانی با مرکز استان را ضروری است و گفت: تمام مکاتبات باید با سربرگ و آرم کنگره انجام شود.


سرهنگ نجاتی افزود: همه تابلو‌های شهدا در کاشان در حال آماده هستند که به صورت مجزا هر شهرستان باید کار نصب آن‌ها را انجام دهد.


مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه تاکنون در این زمینه تهیه شده است، گفت: بیشتر برنامه در حال برگزاری است.


درخشان ادامه داد: یک فیلم سینمایی در حال ساخت داریم که با همکاری بنیاد شهید و سپاه پاسداران تولید می‌شود.


مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان نیز با بیان اینکه۴ فیلم مستند در حال ساخت داریم گفت: اسناد مکتوب و وصیت نامه‌های شهدا نیزجمع آوری شده است.


پارسیان نژاد با اشاره به اینکه تاکنون هزار و ۶۰۰ مصاحبه شفاهی با رزمندگان انجام شده است ادامه داد: امسال نیز ۶۰۰ مصاحبه در دست برنامه داریم.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: در دومین اجلاسیه شهدای استان باید پیام شهدا به دل‌ها رسانده شود.


سید جواد هاشمی مهر افزود: استفاده از ظرفیت مردم برای برگزاری اجلاسیه‌ها می‌تواند کمک کار ما مسئولان باشد.


دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد سال آینده برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.