سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی بیش از ۶ میلیون مرسوله پستی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل پست آذربایجان‌غربی گفت: امسال بیش از ۶ میلیون مرسوله وارده و صادره در سطح این استان جابجا شده است.

جواد فتاح زاده مدیرکل پست آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال بیش از ۶ هزار مرسوله در استان جابجا شده، گفت: از این تعداد بیش از ۳.۵ میلیون مرسوله پست از سایر مناطق کشور به این استان آمده و حدود ۲.۸ میلیون مرسوله نیز به نقاط مختلف ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود سه هزار مرسوله نیز مربوط به خارج از کشور بوده است، افزود: باتوجه به تازه شدن سال میلادی میزان مرسولات پستی خارجی افزایش چند برابری را نشان می‌دهد.

مدیرکل پست آذربایجان‌غربی بیان کرد: روزانه صد‌ها نفر در حوزه دریافت، حمل و نقل، در اختیار گذاشتن مرسولات پستی، پست‌های هوایی و زمینی در شهرستان‌های استان برای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند و این اقدامات با کمترین میزان خطا صورت می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: پست به عنوان قدیمی‌ترین نهاد ارتباطی کشور، توانسته با سرویس‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهد، نقش مهمی در رشد اقتصادی و صرفه‌جویی ایفا کند.

فتاح زاده اضافه کرد: با وجود نیرو‌های آموزش دیده در شبکه توزیع ممکن است برخی موارد تخلفاتی از طرف شهروندان مشاهده شود که می‌توانند از طریق سامانه نظارتی ۱۹۵ وزارت ارتباطات و یا شماره تلفن ۱۹۳ شکایات خود را از عملکرد پست پیگیری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.