سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور وزیر میراث فرهنگی:

توسعه گردشگری نیازمند ایده‌های نو است

خورشید سوار ، ارائه ایده‌های نو را لازمه توسعه گردشگری کشور دانست و گفت: با فناوری و همچنین طرح‌های برتر می‌توان گردشگری را توسعه داد.

احمد خورشید سوار مشاور وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه توسعه گردشگری کشور نیازمند ایده‌های نو است، گفت: با فناوری و همچنین طرح‌های برتر می‌توان ایده‌های نو را پرورش و گردشگری را توسعه داد.

وی ضمن اشاره به چالش‌های پیرامون گردشگری کشورمان، افزود: راهکار‌های علمی می‌تواند در حل این چالش‌ها به ما در بخش گردشگری کمک شایانی کند.

مشاور وزیر میراث فرهنگی در امر فناوری و تکنولوژی با بیان اینکه ترکیب علم و فناوری با گردشگری، تحولی عظیم در گردشگری کشور ایجاد می‌کند، تاکید کرد: یکی از رویکرد‌های وزارت میراث فرهنگی توجه به بخش‌های فناوری و دیجیتال است.

خورشید سوار با بیان اینکه برگزاری رویداد‌های فناوری از این دست می‌تواند به توسعه گردشگری کمک شایانی کند، ابراز کرد: طرح‌های برتر فناوار و دیجیتال رویداد امروز که در شاهرود برگزار می‌شود، در سطرح کشوری نیز مورد داوری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از این داوری عقد قرارداد و تجاری‌سازی ایده‌ها در حوزه گردشگری است، گفت: با توجه به رویکرد‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و میزان اثربخشی طرح‌ها و ایده‌ها در سطح داخلی و بین‌المللی، طرح‌های برتر مورد استفاده وزارت میراث فرهنگی در سطح ملی و فراملی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.