سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۳ هزار دانش آموز پسر در جشن شکرگزاری طرح ۳۳ روزه قرآن کریم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: ۳ هزار دانش آموز پسر این شهرستان در جشن شکرگزاری طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن کریم شرکت کردند.

بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در جشن شکرگزاری طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن کریم گفت: ۲ هزار دانش آموز پسر پایه سوم دبستان بیرجند در این جشن در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند شرکت کردند.

او افزود: این طرح از ابتدای آبان آغاز و به مدت ۳۳ روز ادامه داشته است؛ انتظار می‌رود در پایان طرح دانش آموزان عبارات و آیات قرآن را به صورت شمرده و آرام بخوانند.

بهدانی اظهار کرد: در این طرح دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با بهره گیری از لوح‌های قرآنی و با استفاده از روش اشاره خوانی، قرآن را آموخته و می‌توانند این کتاب آسمانی را به شکل روان و صحیح تلاوت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند بیان کرد: این طرح همه ساله با هدف انس و ارتقای توانایی خواندن سوره‌ها و همچنین ارتقای مهارت روخوانی قرآن بین دانش آموزان انجام می‌شود.

او گفت: در این مراسم دانش آموزان به اجرای سرود قرآنی، همخوانی آیه الکرسی و قرائت قرآن پرداختند و به دانش آموزان شرکت کننده هدایایی اهدا شد.

بهدانی با اشاره به اینکه طبق اسناد بالادستی وظیفه و مأموریت آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه لازم برای دستیابی همه دانش آموزان به مهارت صحیح خوانی قرآن کریم است، عنوان کرد: جشن شکرگزاری ۳ هزار دانش آموز دختر پایه سوم شهرستان هفته آینده، ۱۲ دی در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.