سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهادگران البرزی سه هزار و ۱۰۰ کلاس درس را مرمت و زیباسازی کردند

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: گروه های جهادی این استان در سال جاری سه هزار و ۱۰۰ کلاس درس را در مناطق محروم و کم برخوردار البرز مرمت، بازسازی و زیباسازی کردند.

سرهنگ پاسدار، محمد فلاحتکار گفت: فعالیت گروه های جهادی در مدارس در قالب ۶ هزار و ۲۰۰ نفر روز اردوی جهادی انجام شده است.

وی اظهار کرد: گروه های جهادی استان البرز در قالب طرح جهادی شهید عجمیان، فعالیت گسترده ای را در راستای فراهم کردن بستر مناسب و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار استان البرز انجام داده اند که این فعالیت ها متاسفانه کمتر در رسانه بازتاب داشته است .

وی با بیان اینکه طرح شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار استان البرز از مردادماه تا هفته بسیج ( آذرماه ) به طول انجامید، افزود: این طرح بزرگ که سازمان بسیج سازندگی استان البرز نیز بیش از ۸۰ میلیارد ریال در آن هزینه کرده، بدون تلاش و اهتمام جهادگران بسیجی استان البرز هرگز اجرایی نمی شد و همه ما باید قدردان تلاش بی منت و جهادی این بزرگواران باشیم که در عین گمنامی توسعه و آبادانی را برای مردم به ارمغان آورده اند .

فلاحتکار با تاکید بر اینکه این طرح در مناطق مختلف استان البرز اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح مناطق روستایی، دورافتاده و حاشیه ای شهرها و مناطق کم برخوردار در اولویت بوده اند و سعی شده تا در حداقل زمان و بهترین کیفیت مدارس استان البرز شاداب سازی ، مرمت و رنگ آمیزی شوند ‌.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.