سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف نظارت برقیمت ها صورت گرفت

تدوام طرح نظارت بر بازار استان با حضور گشت های مشترک

با هدف کنترل قیمت ها ، طرح نظارت بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور گشت مشترک جهاد کشاورزی ، بازرسی و تعزیرات حکومتی همچنان ادامه دارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان درحاشیه بازدید از بازار یاسوج گفت: باتوجه به اینکه به نظرمی رسید برخی افزایش قیمت‌ها دربازار همچنان متاثراز شب یلدا بود ،گشت مشترک تعزیزات‌ حکومتی ، بازرسی و جهادکشاورزی با حضور در بازار یاسوج ، قیمت ها را کنترل و با فروشندگانی که بالاتر از نرخ های مصوب افزایش قیمت داشتند برخورد شد.

معتمدی پور افزود: با حضور گروهای مشترک نظارت سعی شد برخی اشکالات در بحث قیمت گذاری کالاها شناسایی و در کارگروه اقتصادی مطرح ومرتفع گردد.

وی درمورد افزایش قیمت گوشت قرمز افزود: بیشترین افزایش قیمت گوشت در شهریاسوج است چراکه این افزایش ناشی ازشرایط اقلیمی و حضورعشایر دامدار درمناطق گرمسیری است که با تصمیمات اتخاذ شده درکارگروه اقتصادی تلاش شد این افزایش قیمت کنترل شود.

 رییس سازمان‌جهاد کشاورزی همچنین عنوان کرد: درچند روز اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ دراستان بودیم‌که ازنظر تولید مرغ عملا در استان مشکلی نداریم و امیدواریم با افزایش میزان ‌تولید و همین طور کاهش نهاده های دامی که درچند روزآینده اتفاق می افتد ، شاهد کاهش قیمت‌گوشت مرغ در بازار نیز باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.