سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حضور مجید شهریاری با «تولد جهنمی» در صحنه تئاتر + فیلم

مجید شهریاری بازیگر کشورمان گفت: در حال حاضر مشغول اجرا در تئاتر «تولد جهنمی» به کارگردانی نیما هاشمی هستم.

مجید شهریاری بازیگر کشورمان پس از وقفه دوساله مجددا به سوی تئاتر برگشته است و این بار با تهیه‌کنندگی و کارگردانی یک جوان روی صحنه نمایش حاضر می‌شود.

مجید شهریاری درباره کار نمایشنامه خوانی جدیدش بیان کرد: من ۳۳ سال کار تئاتر کردم و بعد از ۳۳ سال از ۱۴۰۰ به بعد با تئاتر کنار نیامدم و از آن فاصله گرفتم. نیما هاشمی کارگردان جوانی است که می‌خواست کاری را شروع کند و البته کار یک نمایشنامه خوانی است که چون دیدم جلسات اجرا دو روز است کار را قبول کردم و درحال حاضر هم درحال تمرین هستیم.

وی ادامه داد: زمانی که کار را بازیگری را در سال ۶۸ شروع کردم تا همین الآن هیچکس دستم را نگرفت و هرکاری کردم خودم بودم. خیلی ‌اوقات نیاز بود کسی دست من را بگیرد و کمکم کند، ولی هیچکس این کار را نکرد و دستم را نگرفت و به همین دلیل تلاش می‌کنم تا هر کسی که کمک خواست به او کمک کنم و کوتاهی نمی‌کنم. دو سالی بود که از تئاتر فاصله گرفتم، اما نیما هاشمی تقریبا جای پسرم است و کار او را قبول کردم و من و شیوا خسرو مهر بازیگران اصلی تولد جهنمی هستیم.

شایان ذکر است که تهیه‌کننده و کارگردان تئاتر تولد جهنمی نیما هاشمی است که نویسندگی آن را افشین عطری برعهده گرفته است و شیوا خسرو مهر و مجید شهریاری بازیگران اصلی این نمایشنامه خوانی هستند.

 مجید شهریاری در آثار تئاتری همچون خیال باف‌ها، سور و سات، شارژ ضربدر عشق، دلاک باشی، قصر زرین و یواشکی عاشقتم به ایفای نقش پرداخته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.