سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه حماس در واکنش به ترور سردار سید رضی موسوی

جنبش حماس در واکنش به ترور سردار موسوی به دست رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای منتشر کرد.

جنبش حماس در واکنش به شهادت سردار سید رضی موسوی، فرمانده سپاه پاسداران ایران که دیروز به دست رژیم صهیونیستی در سوریه ترور شد، تاکید کرد که اقدام تروریستی صهیونیست‌ها «جنایت، یک حمله بزدلانه و نقض آشکار حاکمیت یک کشور عربی» است.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد «ترور سردار موسوی جنایت رژیم صهیونیستی، ناقض همه قوانین و موازین بین‌المللی و تهدیدی برای امنیت و ثبات در منطقه است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما به رزمندگان جنبش حماس و به برادران سپاه پاسداران در جمهوری اسلامی ایران، خانواده شهید موسوی و مردم برادر ایران تسلیت می‌گوییم و نقش این شهید را در حمایت از مقاومت فلسطین تحسین می‌کنیم.»

همچنین مجددا تاکید می‌کنیم که جنایات دشمن صهیونیستی در داخل و خارج فلسطین در شکستن اراده مردم ما موفق نخواهد بود.

روابط عمومی کل سپاه دیروز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به دمشق «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار سید رضی موسوی در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت و معروف به سیدرضی و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

سپاه پاسداران تایید کرد که «اسرائیل تاوان این ترور را خواهد پرداخت». سردار سرتیپ رضا طلایی سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد: ما در مکان و زمان مناسب به رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد و پاسخ ما قاطع، موثر و هوشمندانه خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منصوررشیدی
۲۱:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۲
باسلام ودرودخدابه شهدا بازهم شهدا و امام ره ورهبری فرهیخته عالم خداشناس پدری دلسوز فداکار مهربان قدرتمند وسربازبمعنی واقعی مطمعنآبه وقت لازم بدست فرمانده کل قوادستورلازمرادروقت معین داده خواهدشدتمام سربازان مقاومت امام زمانی منتظرفرمان رهبر پیامبر گونه هستندتازژیم غاصب کودککش رازودترازتازیخی که رهبر عزیزمان فرمودندنابودکرده که به گستاخیش ادامه ندهدوپوزه آمریکا هم بخاک مالیده خواهدشد انشاالله بحق امام حسین ع وخانم فاطمه زهرا سلام الله علیه