سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتب فرهنگی با محور بیانات رهبر معظم انقلاب در مشهد

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» با محور بیانات رهبر معظم انقلاب در مشهد رونمایی شد.

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی گفت: در آستانه نهم دی، روز بصیرت و میثاق اُمت با ولایت از مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه و کتب منتشر شده با محور بیانات مقام معظم رهبری رونمایی شد.

حجت الاسلام مهدوی نسب افزود: این کتب به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

وی گفت: مخاطب این کتب  همه سنین و گروه‌ها از جمله جوانان و دانشجویان هستند.

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی افزود: جوان، تفکر، عقلانیت و آزاداندیشی، ایمان، توحید، دین، دنیا و آخرت، نبوت، قرآن، پیامبر، ولایت و تشیع، اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، امامان معصوم، ولایت فقیه، عاشورا، حوزه و روحانیت، امام خمینی، انقلاب اسلامی، آزادی و استقلال از موضوعات این کتب است.

حجت الاسلام مهدوی نسب افزود: عدالت، اصولگرایی و اصلاح‌طلبی، روشن فکری، غرب شناسی، دشمن شناسی، آرمان گرایی، چیستی و ماهیت انقلاب اسلامی، بصیرت، اخلاق و تربیت، زن و خانواده، شهروند تراز اسلانی، نماز، معنویت، بسیج، ورزش، هنر، سلامت، کار و تلاش، علم و فناور، همسرگزینی و همسرداری، هویت ملی، بیداری اسلامی، فلسطین، تمدن نوین اسلامی و مهدویت از دیگر موضوعات این کتب است.

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی گفت:  هر کتاب بیش از ۱۰ فصل دارد که شامل روایات و مستندات قرآنی و بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.