سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنسرت‌ها و جشنواره‌های بدون حاشیه برگزار کردیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در ۲ سال اخیر کنسرت‌ها و جشنواره‌های بدون حاشیه در استان اردبیل برگزار کردیم.

رضا قاسمیان گفت: ما در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و پدافند غیرعامل در این ۲ سال فعالیت‌های مناسبی را شاهد بودیم به طوری که همکاران ما ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند تا امنیت را به شکل همه‌جانبه در این استان برقرار و تهدیدها را خنثی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: در حوزه امنیتی و بحث خودحفاظتی سیستم‌ها به ویژه صیانت از سرمایه‌های دولتی اقدامات خوبی انجام شده تا با افزایش دوربین‌های نظارتی و تجهیز بانک‌ها و مراکز اداری به سیستم‌های امنیتی مناسب کاهش دغدغه و افزایش ضریب امنیتی را شاهد باشیم.

به گفته او، هر چند اراذل و اوباش در درجات یک تا چهار در گذشته برخی اقدامات ناامن‌کننده را به وجود می‌آوردند اما در این ۲ سال با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا نسبت به جمع‌آوری و کاهش تحرکات آنها اقدام شده است.

قاسمیان گفت: در بحث کنترل مرزها ما شرایط مناسب و امنیت‌بخشی را شاهد هستیم و به هیچ وجه رفتار نامناسبی را مشاهده نکردیم که قطعاً همراهی بازاریان به گونه‌ای بوده تا در حوادث پارسال ما شرایط امنیتی پایداری را در بازار شاهد بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به فعالیت‌های حوزه اجتماعی به ویژه کاهش خشونت و نزاع اشاره کرد و افزود: در ۹ ماهه امسال در بحث نزاع ۴۰ درصد کاهش آمار را شاهد هستیم.

او در ادامه گفت: هر چند رتبه اول استان در بحث خشونت و نزاع اسباب سرشکستگی ما بوده اما تلاش بر این بوده تا در بحث طلاق، اعتیاد و سرقت بتوانیم جایگاه استان را بهبود بخشیده و امنیت پایدار را برقرار کنیم.

قاسمیان به برگزاری رویدادهای مثبت فرهنگی، هنری و ورزشی در استان و رشد ۳۶۰ درصدی آن اشاره کرد و افزود: در طول هفته ۲۰ تا ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود که آثار آن را به عینه شاهد هستیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.