سعید پاک سرشت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد اظهار کرد: بیشترین تماسها و متناسب آن بیشترین عملیات و بیشترین مزاحمتها مربوط به ماههای خرداد، تیر و مرداد و کمترینها مربوط به ماههای فروردین، آبان و آذر بوده است.
او اعلام کرد: در ماه فروردین ۱۱ هزار و ۹۰۸ تماس شامل ۲۸۲ تماس عملیاتی، ۲۸۳ تماس مشاوره ای، و ۸ هزار و ۴۱۱ تماس مزاحمت تلفنی برقرار شده ومابقی تماسها شامل تماسهای اشتباهی، تماس همکاران و تماسهای تکراری بوده است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد آمار تماسهای ماه اردیبهشت را ۱۲ هزار و ۵۲۷ تماس شامل ۳۵۲ تماس عملیاتی، ۲۷۹ تماس مشاورهای هزارو ۹ هزار و ۸۹۷ مزاحمت تلفنی اعلام کرد.
پاک سرشت اضافه کرد: در ماه خرداد ۱۳ هزار و ۷۲۶ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است که ۳۸۳ تماس آن عملیاتی، ۳۴۱ تماس مشاورهای و ۱۱ هزار و ۹۵ تماس نیز مزاحمت بوده است.
او آمار تماسهای ماه تیر با سامانه ۱۲۵ را ۱۳ هزار و ۶۸۶ تماس اعلام کرد و افزود: این تماسها شامل ۴۳۰ تماس عملیاتی، ۴۳۱ تماس مشاورهای و ۱۰ هزار و ۵۶۴ تماس مزاحمت بوده است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: در ماه مرداد مرداد۱۳ هزار و ۲۳۲ تماس شامل ۴۱۰ تماس عملیاتی، ۳۹۴ تماس مشاوره ای، هزار و ۸۷۳ تماس اشتباهی، ۵۱۷ تماس همکار، ۲۵۰ تماس تکراری و ۹ هزار و ۷۸۸ تماس مزاحمت با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است.
پاک سرشت آمار تماسهای ماههای شهریور و مهر را به ترتیب ۱۳ هزار و ۱۶۱ و ۱۱ هزار و ۹۶۳ تماس اعلام کرد و افزود: در ماه شهریور ۴۰۵ تماس عملیاتی، ۳۴۴ تماس مشاورهای و ۱۰ هزار و ۴۴ تماس مزاحمت و در ماه مهر ۳۱۲ تماس عملیاتی، ۳۰۰ تماس مشاورهای و ۹ هزار و ۵۶۵ تماس مزاحمت به ثبت رسیده است.
او با اشاره به کاهش آمار تماس ها، عملیات و مزاحمتها در ماههای آبان و آذر، تعداد تماسهای ماه آبان ۱۰ هزار و ۵۲۱ تماس شامل ۳۰۸تماس عملیاتی، ۲۱۷ تماس مشاورهای و ۸ هزار و ۴۶۱ تماس مزاحمت و تعداد تماسهای ماه آذر ۱۰ هزار و ۶۵۹ تماس شامل ۲۶۹ تماس عملیاتی، ۲۵۹ تماس مشاورهای ۸ هزار و ۱۳۷ تماس مزاحمت اعلام کرد.