سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار:

انتخابات موجب تحول اجتماعی می‌گردد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امنیت؛ علم و اقتصاد را شکوفا می‌کند چرا که در انتخابات طیف‌های مختلف مردم حضور دارند.

 رضا شریفی در نشست استاندار سیستان و بلوچستان با کارکنان حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری اظهار داشت: شایسته سالاری و عبور از مسائل قومی و مذهبی اولویت کاری حوزه سیاسی در انتصابات به شمار می‌رود.

وی افزود: انسجام اجتماعی و انسجام نخبگانی یکی دیگر از اولویت‌های دفتر سیاسی بوده که خوشبختانه تا حد زیادی محقق شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، مدیریت هیجانات یکی از اولویت مهم محسوب می‌شد که خوشبختانه به برکت خون شهدا محقق شد.

وی ادامه داد: در طول سه دهه گذشته این میزان انسجام اجتماعی پس از یک حادثه تروریستی بی سابقه بوده که هم اینک شاهد این انسجام اجتماعی بی نظیر هستیم.

شریفی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات اذعان کرد: مشارکت و حضور پرشور مردم؛ انگیزه ملت و یکی از عوامل تولید قدرت ملی است.

وی افزود: امنیت؛ علم و اقتصاد را شکوفا می‌کند و انتخابات موجب تحول اجتماعی می‌گردد چرا که در انتخابات طیف‌های مختلف مردم حضور دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حوزه فعالین اجتماعی و فعالین فضای مجازی نشست‌های خوبی برگزار شد که ادامه دار نیز خواهد بود.

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.