سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادق سوری، سرپرست انجمن سینمای جوانان زاهدان شد

صادق سوری با حکم مهدی آذر پندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به سمت سرپرست انجمن سینمای جوانان زاهدان منصوب شد.

علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در مراسم معارفه سرپرست انجمن سینمای جوانان زاهدان اظهار کرد: برای آقای سوری و انجمن سینمای جوانان زاهدان آرزوی موفقیت دارم، وی از اهالی تخصصی سینما و آشنا به همه موارد و مشکلات موجود است، امیدواریم دوران طلایی در سینمای جوانان زاهدان داشته باشیم و ما از ایشان حمایت می‌کنیم.

علی سرگزی با اشاره به جشنواره سینما حقیقت بیان کرد: موفقیت های خوبی برای شرکت کنندگان سیستان و بلوچستان در این جشنواره رخ داد و امیدوار هستیم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم نسبت به سال گذشته بودجه بیشتری برای تولیدات سینمای جوانان زاهدان از مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران دریافت کنیم و نگاه ویژه به استان سیستان و بلوچستان داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری جشنواره فیلم کوتاه به صورت منطقه‌ای در چابهار ادامه داد: رایزنی‌هایی برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با مسوولان انجمن سینمای جوانان ایران شده، استان ما ظرفیت برگزاری این جشنواره را دارد و می‌توانیم این جشنواره را به خوبی اجرا کنیم.

وی ضمن تاکید بر تولید و جهش در فیلم های داستانی از فعال شدن سینما در شهرستان‌های خاش، زابل، زهک و سراوان خبر داد.

صادق سوری سرپرست انجمن سینمای جوانان زاهدان نیز گفت: بر اساس نشستی که با رئیس انجمن سینمای جوانان ایران در تهران داشتیم مقرر شد بودجه پیچینگ مانند سال‌های گذشته برگشت داده نشود و برای تولید فیلم‌های داستانی با موضوع وحدت بین اهل تشیع و تسنن در استان صرف شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.