سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اینترنت در زرند ده برابر سرعت میگیرد

جلسه هماهنگی جهت اجرای پروژه فیبر نوری کسب و کار‌ها و منازل شهرستان زرند در محل فرمانداری برگزار شد.

جلسه هماهنگی جهت اجرای پروژه فیبر نوری کسب و کار‌ها و منازل شهرستان زرند (fttx)، با حضور سیدرضا حسینی نژاد فرماندار، حسین ساجدی فر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان و علی ضیاءالدینی شهردار زرند برگزار شد.

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار توسعه پهنای باند و سرعت اینترنت را جهت حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی بسیار ضروری دانست و افزود: تغییر کسب و کار‌های فیزیکی به اینترنتی نیازمند حمایت مسئولان بوده و باید برای تقویت این نوع کسب و کار‌ها برنامه‌ای تدوین شده تا فصل جدیدی از فعالیت‌های شغلی در شهرستان آغاز شود.

او با تاکید بر اینکه حمایت جدی از کسب و کار‌های اینترنتی در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، خصوصا شهرداریها، موظف به همکاری و هماهنگی با اداره کل ارتباطات استان جهت اجرای کامل بستر فیبر نوری در شهرستان زرند میباشند.

حسین ساجدی فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز با تشکر از حمایت‌های مدیران شهرستان بویژه فرماندار محترم اظهار داشت: پروژه اجرای فیبر نوری شهر زرند در کوتاهترین زمان انجام خواهد شد که سبب افزایش سرعت اینترنت تا ۱۰ برابر را در پی خواهد داشت.

برچسب ها: کسب و کار ، فیبر نوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.