سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور لحظه صفر در رفسنجان اجرا شد+ تصاویر

مانور لحظه صفر، امروز در رفسنجان برگزار و سطح آمادگی دستگاه‌های مختلف این شهرستان در زمان بروز حوادث احتمالی بررسی شد.

مانور (عملیات تمرینی) لحظه صفر شهرستان رفسنجان، شامگاه یکشنبه در محل پل زیتون برگزار و سطح آمادگی دستگاه‌های مختلف این شهرستان در زمان بروز حوادث احتمالی بررسی شد.

حسین رضایی، فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان رفسنجان در خصوص اجرای این مانور گفت: مانور لحظه صفر شهرستان رفسنجان با هدف ارتقای توان اعضای مدیریت بحران این شهرستان، همزمان با غروب آفتاب برگزار شد.

وی تشریح کرد: در ابتدای این مانور با سناریو از پیش تعیین شده، اعلام وقوع حادثه به ستاد بحران شهرستان ابلاغ شد و ستادبحران به تمامی دستگاه‌های امدادی و مربوطه شهرستان اعلام آمادگی داد و تمامی نیرو‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

 رضایی افزود: برگزاری مانور لحظه صفر با سناریو از قبل تهیه شده و با فرض موضوعاتی مانند نجات مصدومان از گودال، سیل و زیر آوار طراحی شده بود که با همکاری نیروی‌های هلال احمر و آتش نشانی بحث آزاد سازی مصدومان و اعزام به مراکز درمانی انجام شد.

وی تصریح کرد: اسکان اضطراری هم در یکی از مکان‌های امن شهرستان با نصب ۱۳ چادر امدادی با موفقیت انجام شد.

فرماندار رفسنجان گفت: در این مانور، عملکرد دستگاه‌های مختلف شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت و نقاط ضعف و قوت مشخص و به دستگاه‌ها اعلام شد که امیدواریم هماهنگی‌های بیشتری بین دستگاه‌ها در مواقع خاص ایجاد شود و در زمان کمتر و با هماهنگی بیشتری دستگاه‌ها برای انجام عملیات و در زمان بحران آمادگی لازم را داشته باشند.

برچسب ها: مانور صفر ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.