سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش طرح‌های توسعه‌ای تا پایان امسال به ۱۳ مرکز

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح‌های توسعه‌ای تا پایان امسال به ۱۳ مرکز در کل استان افزایش می‌یابد، گفت : با توجه به راه‌اندازی این مراکز بار مراجعین به دیگر مراکز متعادل و مشکلات نوبت‌دهی بهبود می‌یابد.

میثم حجتی‌پور مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، گفت : اولویت در مجموعه درمان ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان و مراجعین به مراکز مراکز ملکی خود بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد است.

وی اجرای طرح توسعه مراکز تأمین اجتماعی کرمانشاه برای افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان را در قالب اولویت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: طرح‌های توسعه‌ای استان تا پایان امسال به ۱۳ مرکز در کل استان افزایش می‌یابد، که با توجه به راه‌اندازی این مراکز بار مراجعین به دیگر مراکز متعادل و مشکلات نوبت‌دهی بهبود می‌یابد.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه مرکز درمانی سرپل‌ذهاب در حال ارائه خدمت است و مرکز درمانی شهرستان صحنه نیز تا قبل از سال در خدمت بیمه شده‌ها قرار خواهد گرفت و توسعه مراکز شهرستان‌های کنگاور و هرسین نیز در برنامه داریم تا در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانیم در قالب مراکز استیجاری شروع به کار کنند.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌ها مراکز را در ملک‌های استیجاری راه‌اندازی خواهیم کرد و بعد به سمت ملکی شدن پیش خواهیم رفت به طوریکه در سرپل‌ذهاب زمین آن خریداری شده است.

حجتی‌پور با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی اورژانس جدید بیمارستان شهدا شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: اورژانس جدید شهدا یکی از بهترین اورژانس شهر به لحاظ چیدمان، تجهیزات و امکانات خواهد بود.

وی آمار مراجعین سرپایی به مراکز درمانی مدیریت درمان در سال گذشته را ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این آمار با در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده سازمان در استان در حدود ۷۹۰ هزار نفر، نشان‌دهنده تلاش مضاعف کارکنان مدیریت درمان با حداکثر ظرفیت در تمامی مراکز درمانی بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص نوبت‌دهی، گفت: با توجه به رقم بالای جمعیت بیمه‌شدگان سازمان در کل استان، به منظور دسترسی آسان، از طرق مختلف ازجمله شماره‌گیری ۴۶۴۶، اپلیکیشن موبایل و اینترنت می‌توان نسبت به دریافت نوبت از مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان اقدام کرد.

وی خدمات دندانپزشکی تأمین اجتماعی را در قالب کشیدن دندان، پر کردن سطحی، جرمگیری و خدمات پیشگیری توضیح داد و گفت: این خدمات تابع دستورالعمل‌های کشوری سازمان بوده که در درمانگاه‌های تابعه این مدیریت به بیمه شدگان ارائه می‌شود.

حجتی‌پور در مورد مشکلات دارویی، اضافه کرد: تمامی دارو‌هایی که در فارماکوپه سازمان موجود است در تمامی داروخانه‌های مراکز درمانی موجود و با توجه به دستور پزشک معالج در دسترس بیمه شدگان ارجمند قرار می‌گیرد.

وی صحبت‌های خود را با یک خبر خوب پایان داد و گفت: مجوز خرید تجهیزات MRI از سازمان مرکزی اخذ شده و فرآیند‌های مربوطه در این خصوص در دست اقدام است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.