سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزه با پدیده اعتیاد نیازمند مجمع خیرین در سیستان و بلوچستان است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت:رویکرد مردمی سازی را در حوزه‌های درمان و پیشگیری از اعتیاد را باید در پیش بگیریم و مجمع خیرین یاریگران زندگی را با کمک مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان راه اندازی کنیم.

 علی ولایتی پور  در نشست با معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در این استان جمع آوری، ساماندهی و درمان معتادان متجاهر به وسیله مراکز دولتی و خصوصی در سطح استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای اینکه این مراکز بتوانند اثربخشی لازم را ایجاد کنند باید حمایت مالی و معنوی از آنان صورت گیرد تا اثرات مثبت آن در سطح جامعه مشهود شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه و اثر گذار مجموعه استانداری افزود: توسعه اقامتی و رشد ظرفیت پذیرش و نگهداری افراد گرفتار در دام اعتباد در این مراکز در دستور کار جدی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا با حمایت‌های همگان در دستگاه‌های دولتی و خصوصی به هدفمان خواهیم رسید.

ولایتی پور به ضرورت ایجاد مجمع خیران اشاره و تصریح کرد: باید رویکرد مردمی سازی را در حوزه‌های درمان و پیشگیری در این مسیر پیش بگیریم و مجمع خیران یاریگران زندگی را با کمک مردم و دستگاه‌های اجرایی راه اندازی کنیم.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد که یک پدیده اجتماعی به شمار می‌رود نیازمند عزم و اراده همگانی است.

عباسعلی ارجمندی اظهار کرد: باید به مواد مخدر باید به عنوان یک پدیده اجتماعی نگاه کرد و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر نیز باید در دستورکار تمامی دستگاه‌های استان قرار گیرد.

وی به اعلام آمادگی مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ فعال در سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: تمام بخش‌های دولتی و تشکل‌های مردمی باید در این حوزه تلاش کنند تا به هدف اصلی که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است تحقق بخشیم.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری سیستان و بلوچستان به نگاه ویژه مجموعه استانداری به مباحث مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و ادامه داد: با تمام توان و با مشارکت و هم افزایی در راستای برنامه ها و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر حرکت خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.