سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد بیش از ۲۰۶ میلیون خودرو در جاده‌های همدان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ثبت افزون بر ۲۰۶ میلیون تردد در جاده‌های استان در ۹ ماهه امسال خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: در ۹ ماهه امسال ۲۰۶ میلیون و ۵۲۵ هزار تردد توسط ۸۰ سامانه تردد شمار در محور‌های استان به ثبت رسیده این در حالی است که پارسال طی همین مدت ۱۹۶ میلیون ۹۷۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های همدان گذر نموده اند و این آمار نشانگر رشد ۵ درصدی تردد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته می‌باشد.

او گفت: به تبع رشد ۵ درصدی تردد‌ها آمار جابه جایی کالا و مسافر رشد چشمگیری در استان همدان داشته است بطوری که در ۹ماهه امسال بیش از ۱۳ میلیون تن کالا در استان جابه جا شد است و در سال گذشته طی ۹ ماهه سال حدود ۱۰ میلیون تن کالا جابه جا شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در آذر امسال ۲۱ میلیون و ۴۴۷ هزار تردد در محور‌های استان به ثبت رسیده است و تعداد ورودی وسیله نقیله به همدان ۱ میلیون و ۷۶۹ هزار و تعداد خروجی از استان ۱ میلیون ۸۰۲ هزار خودرو بوده و طبق آمار مقایسه‌ای تردد آذر ماه امسال با سال گذشته ۶ درصد افزایش تردد‌ها را نشان می‌دهد.

آهکی اظهار گفت: با توجه به افزایش تردد‌ها استان همدان رتبه دوم کشوری را در کاهش مصدومین جاده‌ای و رتبه پنجم کشوری را در کاهش تصادفات جاده‌ای را در ۹ ماهه امسال کسب نمود و امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز و با رفع نقاط پرتصادف محور‌های استان همچنان جزء استان‌های برتر کشور در کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.