سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم دفاع مدیران استانی از کارنامه دولت و تبیین اقدامات انجام شده

استاندار هرمزگان گفت: مدیران استانی موظف به دفاع از عملکرد دولت در حوزه فعالیت خود و معرفی اقدامات انجام شده با کار رسانه‌ای قوی به مردم هستند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه ستاد بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور، بر تبیین عملکرد ۲ ساله دولت سیزدهم توسط مدیران استانی در راستای تبیین اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده و گفت: مدیران استان موظف هستند در حوزه فعالیت خود از عملکرد دولت دفاع کرده و اقدامات انجام شده را با کار رسانه‌ای قوی به مردم معرفی کنند.

او گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها بر مسئله تبیین اقدامات انقلاب تاکید فرمودند که نشان دهنده میزان اهمیت این مسئله است.

استاندار هرمزگان گفت: با توجه به نزدیک بودن سفر رئیس جمهور به استان می‌توان با تبیین اقدامات ویژه این دولت برای مردم و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه‌ای، موج امید آفرینی در استان ایجاد کرد.

دوستی افزود: در فرصت باقیمانده تا سفر رئیس جمهور ، بایستی مصوبات نهایی شده و در قالب یک تصویر کلی که منافع استانی و ملی را تامین کند دیده شود تا مانع از گسستگی پروژه‌های پیشنهادی در این سفر شود.

او گفت: باید در تدوین نهایی مصوبات سفر از ظرفیت‌های مختلف از جمله صندوق توسعه ملی، معافیت‌ها، برنامه هفتم توسعه و برنامه بودجه سال آینده هم نهایت استفاده را برد و در طرح‌های پیشنهادی عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.