سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آمریکایی‌ها هر جا به مشکلی بر می‌خورند پای ایران را وسط می‌کشند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: الگوی رفتاری آمریکایی‌ها این است که در مواجهه با بحران‌های جهانی ائتلاف سازی و از این موضوع به عنوان قدرت خودشان یاد می‌کنند.

امیرعلی ابوالفتح کارشناس سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ائتلاف دریایی آمریکا علیه یمن اظهار کرد: خبر اول این بود که ۱۰ کشور از جمله بحرین در این ائتلاف حضور دارند که البته تنها کشور منطقه هم در این ائتلاف همین بحرین بود. بعد خبری آمده که ۲۰ کشور در این ائتلاف دریایی حضور دارند.

وی افزود: نمی‌توان دقیق اظهار نظر کرد که آیا عربستان و امارات در حال انجام چه اقدامی در این زمینه هستند. رسما که اسمشان در این ائتلاف نیست. اما آیا همکاری غیررسمی خواهند داشت یا اینگونه نخواهد بود معلوم نیست.

ابوالفتح ادامه داد: برخی از گمانه زنی‌ها خبر می‌دهد که عربستانی‌ها و اماراتی‌ها به دلیل نگرانی از واکنش نیرو‌های یمنی اعلام کردند که اسم‌شان در این ائتلاف نباشد، اما همکاری بکنند و واقعا نمی‌توان دقیق گفت که این خبر تا چه اندازه صحت دارد.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها به لحاظ نظامی نسبت به نیرو‌های یمنی برتری دارند، اما به دنبال ایجاد ائتلافی بر علیه آن‌ها هستند؛ حتی با حضور کشور‌های کوچکی مانند سیشل.

وی گفت: الگوی رفتاری آمریکایی‌ها این است که در مواجهه با بحران‌های جهانی ائتلاف سازی می‌کنند. این را به عنوان قدرت خودشان یاد می‌کنند که توانایی ایجاد ائتلاف را دارند. حالا این کشور‌ها مانند همین سیشل (جزیره‌ای در آفریقا) و بحرین تا چه اندازه در صحنه عملیاتی می‌توانند کمک حال آمریکایی‌ها باشند، مسئله است.

ابوالفتح اظهار کرد: به عنوان مثال، بود و نبود بحرین آیا می‌تواند به قدرت آتش آمریکایی‌ها چیزی اضافه می‌کند یا خیر که این‌ها جای بررسی دارد و این موضوع بیشتر اثر سیاسی دارد تا موضوع تاثیر نظامی و یا اینکه کمکی برای آمریکایی‌ها داشته باشد.

وی گفت: فعلا که تلاششان آن است از طریق اعمال فشار قبل از ورود به هرگونه درگیری نظامی موضوع را کنترل و بازدارندگی ایجاد کنند. برای ایالت متحده آمریکا فعلا خوشایند نیست که در حالی که در یک جنگ نیابتی در اوکراین گرفتار شده و در یک جنگ نیابتی و مستقیم در غرب آسیا یعنی غزه درگیر است حالا یک جبهه جدیدی را باز کند و با یک کشور عربی بجنگد و موقعیت مخدوش شده خود را در منطقه مخدوش‌تر کند.

این کارشناس مسائل آمریکا گفت: از این جهت آمریکایی‌ها خیلی تمایل ندارند که کار به یک رویارویی نظامی برسد و تاکید دارند بازدارندگی ایجاد کنند.

وی گفت: البته به نظر می‌رسد با رایزنی‌هایی که دارد صورت می‌گیرد مانند اخباری که عنوان شده یمنی‌ها با عمانی‌ها تماس‌هایی داشتند و در حال رایزنی هستند موضوع از تب و تاب اولیه کمی فروکش کرده، اما احتمال برخورد هم وجود دارد.

وی درباره واکنش احتمالی ایران گفت: آمریکایی‌ها عادت دارند هر جا که به مشکلی بر می‌خوردند پای ایران را وسط می‌کشند. در اوکراین مشکل دارند از ایران می‌گویند. در فلسطین به بن بست می‌خورند از ایران حرف می‌زنند. در باب المندب مشکل پیدا می‌کنند و حرف از رصد کشتی‌ها می‌زنند، اما واقعیت آن است که، آمریکایی‌ها با این حرف‌ها گره مشکلات‌شان حل نمی‌شود.

وی گفت: تا زمانی که جنگ در غزه وجود دارد یمن اعلام کرده که مقابل حرکت کشتی‌ها به سمت اسرائیل را می‌گیرد. حالا اینکه ایران کمک کند یا نه، فشار آوردن روی ایران، تهدید کردن و خط و نشان کشیدن مشکل آن‌ها را حل نمی‌کند.

ابوالفتح در انتها گفت: ایران و آمریکا در زمان ترامپ در آستانه جنگی تمام عیار بودند و این صحبت‌های آمریکایی‌ها چیزی نیست که ایرانی‌ها را بترساند و این حرف‌ها برای کاهش فشار افکار عمومی است و خودشان هم می‌دانند که نیرو‌هایی که در منطقه هستند شاید از ایران کمک و راهنمایی بگیرند، اما دستور نمی‌گیرند و خودشان اقدام می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۸ دی ۱۴۰۲
خدا لعنت کند آمریکا را که هر مشکلی پیش میاد کار اونه برای آنها هم هرمشکلی پیش میاد کاره ایرانه این وسط فقط مردم گرفتارند
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
مرگ بر امریکای فتنه گر و،جنایتکار
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
ما که از اونا بدتریم
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
من از این نگرانم بعد از جنگ غزه دوباره سیاسیون کثافت آمریکایی وانگلیسی وفرانسوی وآلمانی وکانادایی نژاد پرست وشیطان پرست حیوان صفت که بویی از انسانیت وبشریت نبرده اند وناقض قوانین بین المللی میباشند با پول سازمان ملل را خریده وبایک مشت مزدور احمق درباره بشریت صحبت کنند واگر جامعه ای پاک بود بخواهند اظهار نظر بکنند وآنرا محکوم ویا تحریم کنند
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۷ دی ۱۴۰۲
بابائی اینجا رو تریبون مجلس حساب کرده !
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۷ دی ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
این از بی سیاستی و بی عرضگی ایران است که همیشه سکوت می‌کند. درست است که نباید به بیشتر جریانها اهمیت داد اما در بعضی وقتها نمیشه جواب نداد.چون دشمن اونوقت بیش از حد پرو و حریص می‌شود. وروی افکار مردم طوری تقلین می‌کند.که کار ایران بوده است.
غفار
۱۸:۰۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
جنگیدن شیرمیخوادمردمیخواد
ایرانیهااهل جنگ نیستن
جنگیدن خیلی سخته خیلی سخت
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
مثل ایران
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۸ دی ۱۴۰۲
ياد تحريم و برجامي كه ترامب انداخت دور افتادم
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
ایران هم هر کجا هر چیز گرون شد انداخت گردن دلار و تحریم
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۷ دی ۱۴۰۲
تازه بخشی از انتقام سردار دل ها هست منتظر انتقام سختر باشن
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۷ دی ۱۴۰۲
اکریکا با این چیزها کاری از پیش نمیبره
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۷ دی ۱۴۰۲
اگر آقا یا خانم بابائی نظراتشون تمام شد اجازه بدهند بقیه عزیزانی هم که این خبر را مطالعه کردند نظرشان را بنویسند.
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
امریکا هیچ کاری نمی تواند بکند
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
مرگ بر دشمنان ایران
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
امریکا متقلب وشیطان صفت است
غفار
۱۳:۰۵ ۰۷ دی ۱۴۰۲
آمریکاایران رادست کم گرفته
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۷ دی ۱۴۰۲
امریکایی ها جنگ طلب و متجاوز هستند و برای تبرئه خود حرف مفت زیاد می زنند تمام
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
از اول انقلاب کارش همین بوده امریکای جانی وتوطئه گر،مرگ بر دشمنان انقلاب اسلامی ایران
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
حمله به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در کردستان | بلندی‌های جولان هم هدف قرار گرفت
گروه مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن یک مرکز جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی در اربیل خبر داد.
بابائی
۱۲:۱۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
کشورهای عربی جنایتکار فقط به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراض به این اهانت ها و خیانت های کشورهای عربی و مزدوانشان نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند؟
شهادت سردارموسوی یکی از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده است.
بابائی
۱۲:۱۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
۱۲:۰۹ ۰۷ دی ۱۴۰۲
بررسی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در شهادت سید رضی در کمیسیون امنیت ملی هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد.
و این در حالی است که بررسی اقدام تروریستی دولت آمریکا در شهادت سرار سلیمانی در فرودگاه بین المللی بغداد در کمیسیون امنیت ملی از 13 دی ماه سال 1398 تاکنون هیچ خبری نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
بابائی
۱۲:۰۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
حامیان تروریسم،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
۱۲:۰۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
برخی کشورهای اروپایی حامی تروریسم اکنون گرفتار این پدیده شده‌اند
برخی از کشورهای اروپایی با صادر نمودن تروریسم به سوریه از ابتدا در ریختن خون مردم سوریه مشارکت داشتند. این کشورها از تروریست ها با نام مبارزان جهادی یاد می کردند و الان که تروریسم به خودشان بازگشته و حملات تروریستی متوجه شهرهایشان شده است نام آنها را به تروریست ها تغییر داده اند.
رژیم صهیونیستی به بازداشت ظالمانه شهروندان سوری و سرقت منابع طبیعی جولان اشغالی ادامه می دهد و تمام قوانین بین المللی را نادیده گرفته است.

حامیان داعش خود گرفتار این گروه تروریستی شده‌اند/ عراق و سوریه درخط مقدم مبارزه با تروریسم
کسانی که حامی داعش بودند امروز خود گرفتار این گروه تروریستی شده اند.

این اتفاقات نشان داد که کشورهایی که پشت صحنه تروریست خاورمیانه بودند اکنون گرفتار همان تروریست ها شده اند.

آمریکا جنایتکار همچنان بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.
بابائی
۱۲:۰۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان برای همکاری با داعش/ انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند.
و این در حالی است تروریست های کشورهای اروپایی از سال 2011 تاکنون از طریق کشور ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند و همچنان نیز ادامه دارد.
آمریکا جنایتکار و سوئد جنایتکار و همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار آشکارا از پ.ک.ک و ی.پ.گ حمایت می‌کنند.
شرم آور و تاسف بار است که رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
۱۲:۰۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۷ دی ۱۴۰۲
لعنت بر امریکا
بابائی
۱۲:۰۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بین المللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
بابائی
۱۲:۰۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بابائی
۱۲:۰۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
انگلیس جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
بابائی
۱۲:۰۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
جنایت های اسرائیل، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در جنگ غزه در این مدت 82 روز به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و اهانت و خیانت سران کشورهای شورای‌همکاری خلیج‌فارس بوده است.
بابائی
۱۱:۵۹ ۰۷ دی ۱۴۰۲
اسرائیل جنایتکاراز تسلیحات ساخت آمریکا جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است. اسرائیل جنایتکار از تسلیحات ساخت انگلیس جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است.
بابائی
۱۱:۵۹ ۰۷ دی ۱۴۰۲
کشورهای عربی جنایتکار فقط به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراض به این اهانت ها و خیانت های کشورهای عربی و مزدوانشان نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند؟
بابائی
۱۱:۵۹ ۰۷ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
بابائی
۱۱:۵۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

چرا دولت ناتوان و عاجز از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
بابائی
۱۱:۵۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
بابائی
۱۱:۵۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های لندن را به خلیج فارس جلوگیری کند.
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و مزدورانشان را به دنیا معرفی کنیم
بابائی
۱۱:۵۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکاراز 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا
بابائی
۱۱:۵۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
نمایند آمریکا جناینتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد
این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است.
آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد.
وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است
وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است.
اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است.
که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
بابائی
۱۱:۵۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
بابائی
۱۱:۵۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
بابائی
۱۱:۵۵ ۰۷ دی ۱۴۰۲
دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
بابائی
۱۱:۵۴ ۰۷ دی ۱۴۰۲
پایگاه نیرو‌های امریکایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی اربیل غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
نیرو‌های امریکایی حق حضور در نزدیکی فرودگاه بین المللی اربیل را ندارند.
مقر آمریکایی‌ها در فرودگاه اربیل 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، پ.ک.ک، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
بابائی
۱۱:۴۹ ۰۷ دی ۱۴۰۲
مدارک کافی برای متهم کردن آمریکا وجود دارد آمریکا از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است. آمریکا در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۷ دی ۱۴۰۲
این یعنی قدرت جمهوری اسلامی ایران
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۷ دی ۱۴۰۲
عراق زده نه ایران در ضمن قدرت ایران را دست کم گرفتی ،قدرت ایران خیلی بیشتر از این حرفاست فقط اراده کند اسرائیل وامریکا را با خاک یکسان می کند چون جوانان غیور ودلیر دارد
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
اینکه آمریکا نسبت به ایران چنین دیدگاهی دارد مایه افتخار ایران و ایرانی و ذلت آمریکا در جهان است امروز آمریکا در سراسر جهان متهم به کشتار هزاران نفر زن و کودک در غزه است اما ایران حامی مردم بی دفاع اژه و فلسطین و اساسا بشریت است ..
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
يه عادت قديمه
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۷ دی ۱۴۰۲
بایدن ازقدیم هم همین طوری بود در باره پدرش صحبت میکردند می گفت ایرانیا مقصرند وگر نه من پدرم را میشناختم
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
هر فساد و خونریزی و دزدی و ظلم در هر کجای جهان است پای امریکاست نه ایران
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
امریکا نابور گردد
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
آمریکا نابود گردد
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۷ دی ۱۴۰۲
آمریکا به زودی نابود می شود
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
هر جا حرف از خون و جنگ است امریکا دخالت دارد
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۷ دی ۱۴۰۲
دوران قدرت آمریکا به پایان رسیده
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
ردپای امریکا در همه جا هست