سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۴ درصدی کشف سرقت در استان سمنان

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان سمنان از افزایش ۲۴ درصدی کشف سرقت‌ها در این استان در ۹ ماه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

حسن رستمیان، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: پلیس پیشگیری در جهت تأمین امنیت و انتظام‌بخشی به حوزه استحفاظی مأموران پلیس، همگام با سایر پلیس‌های تخصصی و کنار سایر دستگاه‌های متولی امنیت و همچنین شهروندان به‌صورت شبانه‌روزی در استان سمنان حضور دارند.

وی افزود: پلیس پیشگیری به دلیل تعداد نیرو‌ها و گستره جغرافیایی در ایست و بازرسی ورودی استان سمنان، کلانتری‌ها، داخل شهرها، بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاها، پاسگاه‌های انتظامی، فرودگاه‌ها، راه‌آهن و ... حضور دارند و به‌عنوان یکی از ستون‌های پلیس‌های تخصصی محسوب می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: در راستای پشتیبانی مأموریتی و عملیاتی، مأموران یگان‌های امداد نیز در کنار فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها به‌صورت مقتدرانه و برای برخورد با مخلان نظم و امنیت حضور دارند.

رستمیان با بیان اینکه فرماندهان یگان‌های حفاظت تحت نظر پلیس پیشگیری هستند، عنوان کرد: در راستای برون‌سپاری امنیت و مشارکت در جهت حفظ نظم امنیت و پیشگیری از جرائم، اداره انتظام پلیس پیشگیری مؤسسات حفاظتی و مراقبتی پلیس‌یار جذب کرده و پس از آموزش نسبت به حفظ و حراست اموال خود انجام‌وظیفه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه امنیت در تمامی دوره‌های زندگی بشر از بااهمیت‌ترین نیاز‌ها بوده است، گفت: از آنجا که امنیت اجتماعی ارتباط مستقیم با هنجار‌های اجتماعی دارد و کج‌روی و ناهنجاری در اجتماع امنیت اجتماعی را دغدغه‌مند می‌کند، حضور پلیس کنار سایر دستگاه‌ها و مشارکت آگاهانه مردم سبب پیشگیری از ناهنجاری‌ها می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.