سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادسازی اراضی ملی در شهرستان عباس آباد

بیش از ۲۱ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان عباس آباد رفع تصرف شد.

محسن عبدالهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد گفت: در روز‌های اخیر، یک فقره اجرای حکم قضایی رفع تصرف و اعاده به وضع سابق اراضی ملی در شهرستان عباس آباد در روستای سر فقیه آباد با دستور قضایی به بیت المال بازگردانده شد.

او افزود: حکم قضائی قطعی فوق با اقدامات و پیگیری‌های اداره شهرستان با تلاش و همت نماینده دادگستری شهرستان، نیروی انتظامی، یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان، نیرو‌های منابع طبیعی نشتارود و بهمراه واحد حقوقی و نقشه برداری منابع طبیعی شهرستان اجرا و اقدامات لازم بعمل آمد.

عبدالهی گفت: با اجرای این حکم، اراضی ملی در شهرستان فریدن به مساحت ۲۱هزار مترمربع ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.

او افزود: عوامل یگان حفاظت شهرستان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند همچنین به صورت مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌دهد.

عبدالهی با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی، تجاوز به حقوق همه مردم به‌ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: مردم عزیز پیش از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز بنا، از مراجع قانونی ذی‌صلاح استعلام بگیرند، چرا که تجاوز به اراضی ملی ضمن تشکیل پرونده‌های قضائی و تخریب بنا‌های احداث، آن‌ها را متحمل زیان می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.