سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری قطب جوجیتسو کشور در اِستایل‌فِایت است

چهارمحال و بختیاری قطب جوجیتسو کشور در اِستایل‌فِایت است که همه ساله توانسته اعضای ملی‌پوش و قهرمانی‌های مختلفی را از آن خود کند.

امیر علیخانی مربی تیم ملی جوجیتسو ایران با اشاره به روند جذب ورزشکاران در این رشته در سال‌های اخیر گفت: هم اکنون چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های اصلی پرورش استعداد‌های رشته ورزشی جُوجِیتسو است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری قطب جوجیتسو کشور در اِستایل‌فِایت است که همه ساله توانسته اعضای ملی‌پوش و قهرمانی‌های مختلفی را از آن خود کند.


بیشتر بخوانید


علیخانی با اشاره به برگزاری مسابقات جوجیتسو در کشور در هفته گذشته اظهار کرد: سطح کیفیتی مسابقات جوجیتسو از لحاظ فنی بسیار بالا بود، چون رشته زیر مجموعه IOC است و تورنمنت‌هایی همچون بازی‌های آسیایی و wordgames و چند تورنمنت بین‌المللی دیگر اجازه حضور دارد که نفرات اول و دوم جهت مسابقات آسیایی فروردین‌ماه اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: مسابقات جوجیتسو با حضور قهرمانان این رشته برگزار شد و تعداد تیم‌های شرکت‌کننده از ۲۳ استان بود و حدود ۵۰۰ ورزشکار در این مسابقات با هم رقابت کردند.
علیخانی گفت: تیم چهارمحال و بختیاری نیز توانست در این دوره از مسابقات یک طلا و چهار نقره و یک برنز از آن خود کند.
وی اضافه کرد: محمد مهدی پیرمحمدی در این رقابت‌ها طلا گرفت و ابوالفضل ریاحی، محمد مهدی رضایی و امیر مهدی کریمی صاحب مدال نقره شدند و امیر عباس رئیسی برنز مسابقات را بدست آورد که تیم کاتا استان برای نخستین بار دو نقره بدست آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.