سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار:

تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان در جهت توسعه استان مصمم است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فضای کلی و تیم مدیریتی استان از شمال تا جنوب فارغ از نگاه‌های قومی و مذهبی در جهت توسعه روز افزون سیستان و بلوچستان مصمم است.

  رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان چابهار اظهار داشت: اگر مصوبات سفر دهه ۸۰ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سیستان و بلوچستان عملیاتی می‌شد، قطعاً چهره استان تاکنون تغییر کرده بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در صحبت اخیرشان در دیدار با جمعی از مردم استان؛ مشخصا به تنبلی و بی‌توجهی دولت‌ها اشاره کرده که این امر به عملکرد ما و گذشتگان برمی‌گردد بنابراین باید تمام تمرکز خود را به توسعه‌ منطقه اختصاص دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه دلسوزان انقلاب اعم از بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین، جوانان و ... راهکارهایی برای برون رفت از شرایط موجود به سمت شرایط مطلوب ارائه دهند و ما را در این مسیر یاری کنند.

وی ادامه داد: شاهدیم که در همین ایام نیز در معرض تهاجمی قرار گرفتیم که هدف دشمن از این جنایت به هم ریختن تمرکز اجتماعی موجود در استان بود.

شریفی تاکید کرد: قرار نیست ما همچون دهه ۸۰ در تله عدم انسجام اجتماعی بیفتیم بنابراین باید با هم افزایی و تعامل فارغ از مسائل قومی و مذهبی به توسعه دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم استان به این بلوغ رسیده‌اند که مسائل اولویت های سیستان و بلوچستان را به درستی می‌دانند و علاوه بر این قدرت و علم عبور از این مسائل را نیز دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اولویت ذهنی جوان سیستان و بلوچستانی امروز توسعه و جبران عقب ماندگی هاست بنابراین باید خروجی جلسات ما پیوست علمی و دانش بنیان توسعه باشد.

وی بیان کرد: باید از بخشی‌نگری دوری کنیم و با هم افزایی در جهت توسعه استان سیستان و بلوچستان تلاش نماییم.

شریفی تصریح کرد: فضای کلی و تیم مدیریتی استان از شمال تا جنوب فارغ از نگاه‌های قومی و مذهبی در جهت توسعه روز افزون سیستان و بلوچستان مصمم است.

 
  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.