سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام عملیات تست سیگنال رادیویی در باند VHF دریایی در آب‌های تحت حاکمیت بندر نوشهر

عملیات تست سیگنال رادیویی در باند VHF دریایی در آب‌های تحت حاکمیت اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران انجام شد.

فائزه قدیری سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: عملیات تست سیگنالینگ رادیویی در باند VHF دریایی در آب‌های تحت حاکمیت و صلاحیت بندر نوشهر طی روز‌های سه شنبه تا پنج شنبه انجام شد.

او این اقدام را در راستای وظایف حاکمیتی و بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان متولی امر دریا و دریانوردی در زمینه تأمین ارتباطات رادیویی مطلوب و کامل در محدوده آب‌های تحت پوشش و نظارت بر طیف فرکانسی در باند‌های مختلف دریایی برشمرد.

قدیری هدف از این کار را اطمینان از پوشش رادیویی دریایی، شناسایی نقاط کور رادیویی و رفع آن، افزایش ضریب کیفیت و پایداری ارتباطات رادیویی شناور‌های عبوری بخصوص در منطقه A ۱ دریایی برابر با قوانین و مقررات بین المللی و ملی عنوان کرد.

او گفت:در مرحله نخست کلیه تجهیزات رادیویی مراکز MRCC و کنترل ترافیک دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار و ایستگاه unmanned نشتارود بررسی و تست عملیاتی از طریق اعزام شناور ناجی ۶ بندر نوشهر به عنوان شناور هدف از رامسر تا فرح آباد ساری انجام پذیرفت.

سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در پایان با اشاره به انطباق ایستگاه‌های ساحلی ارتباطات دریایی سازمانی با استاندارد‌های ملی و بین المللی در آب‌های تحت حاکمیت، افزود:بهسازی ایستگاه‌های رادیویی دریایی از طریق توسعه آنتن و تجهیزات مرتبط جهت دستیابی به بالاترین استاندارد‌های روز دنیا در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.