سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در گلستان

با حضور وزیر راه و شهرسازی و همزمان با دور دوم سفر هیئت دولت به گلستان، عملیات ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن در این استان کلید خورد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به منظور افتتاح ۳ هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی، ۴۵ هزار میلیارد ریال پروژه‌های حمل و نقل و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی وارد فرودگاه گرگان در استان گلستان شد.

بذرپاش با اشاره به واگذاری ۵ هزار قطعه زمین به مردم روستای وحدت اسلامی گفت: علاوه بر این ۱۵۰۰ واحد مسکونی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در حوزه روستایی در دست کار است، افزود: برنامه آسفالت ۳۰۰ روستا با وسعت ۷۰۰ هزار مترمربع به زودی آغاز خواهد شد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به ارزش ۱۱ هزار میلیارد ریال، افتتاح ۱۸۵۴ واحد مسکونی در قالب پروژه‌های خود مالکی، روستایی، نهضت ملی و بافت فرسوده، شروع عملیات اجرایی ۵۰۰۷ واحد مسکونی شهری در سایت ۴۸ هکتاری و افتتاح قطعه اول کمربندی گرگان به طول ۱۵ کیلومتر از برنامه‌هایی بود که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی، حضور در ستاد ارتباطات مردمی، احداث خط دوم راه‌آهن سبز دشت به ترکمن به طول ۲۰ کیلومتر، واگذاری ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن روستایی، شروع عملیات اجرایی آماده سازی ۵ هزار قطعه زمین مسکن روستایی و افتتاح ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی از دیگر برنامه‌هایی است که در سفر هیأت دولت به گلستان انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.