سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست متنفذان و موثرین اجتماعی در انتخابات در لنده

نشست متنفذان و موثرین اجتماعی در انتخابات با حضور رییس دفتر شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف در شهرستان لنده برگزار شد

رئیس دادگستری شهرستان لنده، گفت: در خصوص انتخابات و فضای مجازی اگر کسی به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی توهین کند، شناسایی و برخورد قانونی با شخص خاطی انحام می‌گیرد.
 
حجت‌الاسلام صادق انصاری پور با اشاره به نزدیک شدن انتخابات افزود: بعضی از مردم از عملکرد مسئولان و از وضعیت معیشت، بیکاری، طلاق و سایر مسائل گلایه دارند و صدالبته در بیشتر موضوعات حق دارند؛ ولی مشارکت در انتخابات یعنی تعیین سرنوشت خودمان که باید اجرایی شود.
 
انصاری پور به انتخابات شوراهای دانش آموزای اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان دموکراسی را در انتخابات شورای دانش‌آموزی یاد میگیرند و نسبت به مسائل مختلف در مدرسه سخنرانی و برنامه ارائه می‌کند.
 
انصاری پور به اصول و باور‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد عنوان کرد: ما مسیر آینده خود را از طریق همین انتخابات و انتخاب اصلح باید تعیین کنیم و برای حضور در این عرصه و مشارکت باید تلاش وافری داشته باشیم.
 
وی گفت: فضای مجازی لازم است همه ما باید نسبت به آن دقت لازم را داشته باشیم و در این فضا‌ها باید رصدهای لازم صورت گیرد و اگر کسی نسبت به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی توهین، افترا داشته باشد باید شناسایی و برخورد قانونی انجام گیرد و خود نامزدهای مجلس شورای اسلامی نیز باید قانون را رعایت کنند. 
 
 
جلال دانش فرماندار شهرستان لنده هم گفت: هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان لنده بدون حواشی انتخاب شدند و امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.
 
 رئیس‌دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بحث فضای مجازی یک بحث مهم است که در این فضای متأسفانه شاهد برخی چالش‌ها و آسیب‌ها هستیم.
 
مهدی جوکارافزود:فضای مجازی خوب است به شرطی که درست از آن استفاده شود نه اینکه در فضای مجازی با اخبار کذب، فضای جامعه را متزلزل کنند.
 
وی افزود:اگر نامزدی در ادوار گذشته صلاحیت وی تأیید شد ممکن است در این دوره رد صلاحیت شود و هیچگاه نباید شورای نگهبان را متهم به معامله‌گری کنند.
 
رئیس‌دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان گفت: شهرستان لنده از جمله شهرستان‌های استان بود که در زمینه هیات‌های اجرایی و نظارت کمترین مشکل و حواشی را داشت.
 
امام‌جمعه شهر لنده هم با اشاره به نقش‌آفرینی نخبگان و ریش‌سفیدان در رفع مشکلات جامعه گفت: نقش متنفذین و ریش سفیدان در رفع مشکلات اجتماعی در این شهرستان زبانزد عام و خاص است.
 
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود:همه ما وظیفه داریم برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنیم .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
چ پیشرفت داشتیم چهارسال پیش رای دادیم که حالا بخواییم مجدد رای بدیم
هیچ پیشرفتی نبود جز پس رفت و گرانی شدیدتر