سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی‌زاده خبر داد:

توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر/ برنامه‌ریزی برای یادگیری مهارت علاوه بر تخصص دانشجویان

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: جشنواره امسال به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

 سید فردین تقی زاده، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در همایش اولین نکوداشت دانش‌آموختگان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه تاکید سازمان بر توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر است، گفت: در تمام حوزه ها برای انجام این مهم برنامه ریزی شده است. بر همین اساس برنامه‌های متنوعی را دو سال گذشته داشته‌ایم که یکی از آنها طرح ملی ضیافت ایثار در سال ۱۴۰۱ و سال ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد بود که مورد استقبال خوبی قرار گرفت. 

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌ها در سازمان امور دانشجویان تدوین جشنواره قرآنی فرهنگی هنری شهید آوینی است که اولین جشنواره را به میزبانی دانشگاه هنر برگزار کردیم و دومین جشنواره امسال با حضور همه دانشجویان شاهد و ایثارگر کل کشور به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود و در هفته آینده تفاهم‌نامه این جشنواره به امضا می رسد. 

تقی زاده ادامه داد: البته سال آینده ما شعار اینکه هر متخصص یک مهارت هم باید کسب کند را ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر تعریف کرده‌ایم تا دانشجویی که دانش آموخته می‌شود بتواند علاوه بر تخصص یک مهارت داشته باشد و بر همین اساس دانشگاه میزبان را تا پایان سال مشخص و فراخوان اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه ای برای برنامه های اداره شاهد و ایثارگر نبوده است، گفت: با هماهنگی‌هایی که با بنیاد شهید شده اسامی دانش آموختگان ممتاز را به این بنیاد ارسال می‌کنیم تا دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها مورد استعلام قرار بگیرند و بتوانند وارد کار دولتی یا استخدام شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.