سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دموکرات‌ها خواستار نظارت بر کمک‌های ارسالی به تل‌آویو شدند

نمایندگان دموکرات آمریکا تاکید کردند دولت بایدن هنوز هیچ اطلاعاتی از عمق کمک‌های این کشور به رژیم صهیونیستی ارائه نکرده است.

قانونگذاران دموکرات به طور فزاینده‌ای نگرانی خود را در مورد اطلاعات ناکافی ارائه شده به آن‌ها در مورد کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند و خواستار نظارت بیشتر کنگره بر حمایت واشنگتن از تل‌آویو در جنگ جاری آن در نوار غزه هستند.

براساس گزارش القدس العربی، رژیم صهیونیستی در جنگ جاری خود علیه غزه به شدت به حمایت آمریکا متکیست که مدت‌هاست تسلیحات پیشرفته این رژیم را تامین کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در هفته‌های اخیر با فشار فزاینده‌ای از سوی کنگره مواجه شده است، زیرا دولت وی قاطعانه در کنار همه جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده است و اکنون، قانونگذاران از بایدن می‌خواهند تا محدوده‌ و شرایطی را برای کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی اعمال کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان و سنا گفته اند که اطلاعات مورد نیاز برای هدایت تصمیمات سیاسی وجود ندارد.

 جیسون کرو، نماینده کلرادو مجددا از دولت درخواست اطلاعاتی کرد که به گفته وی برای انجام تعهدات نظارتی خود به عنوان عضو کمیته اطلاعاتی منتخب دائمی مجلس نمایندگان ضروری است.

کرو که همچنین عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان است، در نامه‌ای به آوریل هاینز، مدیر اطلاعات ملی و دیگر مقامات ارشد اطلاعاتی نوشت که به دنبال «شفافیت و اطلاعات بیشتر» در مورد میزان دخالت آمریکا در به حمایت اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی، سیاستی که آن را هدایت می‌کند، است.

 دولت بایدن هنوز به سوالات اعضای کنگره در مورد عمق همکاری آمریکا با رژیم صهیونیستی پاسخی نداده است. کرو، کهنه سرباز ارتش آمریکا که در حمله به عراق و افغانستان شرکت داشته است، از میزان کشتار غیرنظامیان در غزه ابراز نگرانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
در کاخ سفید همه یکی هستن