سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان:

وام ۴۰ میلیارد ریالی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان از اعطای زمین و وام کم بهره تا سقف ۴۰ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش بنیان در حال توسعه در این استان خبر داد.

محمد کرمی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری گفت: شرکت تا زمانی باید در پارک علم و فناوری باشد که به مرحله تجاری‌سازی برسد زمانی که به این مرحله رسید باید از پارک خارج شود که توسعه پیدا کند و شرکت‌های جدید و نوظهور جایگزین آن شوند.

وی افزود: ما باید به پیشرفت سیستان و بلوچستان سرعت دهیم مانند ورود به اقتصاد دریایی از آب دریا از موجودات دریایی و سواحل استفاده کنیم و شرکت‌های دانش بنیان باید در بخش معادن، تجارت و کشاورزی ورود و فعالیت کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در زمینه اقتصاد دریایی، ۱۰۰ نوع جلبک و ۴۵ گونه خیار دریایی داریم باید از این محصولات تولید ثروت کنیم و این کار شرکت‌های دانش بنیان است.

وی گفت: باید ارتباطات و پیوند‌های خود را با دانشگاه شریف بیشتر کنیم و در آینده نزدیک ما در خدمت نخبگان و اساتید دانشگاه شریف هستیم و از توانایی‌های آن‌ها در رشد منطقه استفاده می‌کنیم.

کرمی بیان کرد: برای توسعه و پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان یک قطعه زمین و تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان تا سقف ۴۰ میلیارد ریال وام‌های کم بهره اهدا خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.