سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از پیشرفت ۸۵ درصدی کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان شهرستان سیروان خبر داد و گفت: این طرح در اولویت اعطای تسهیلات قرار خواهد گرفت.

حشمت عزیزان روز چهارشنبه در جریان بازدید از کشتارگاه مرغ پاطلایی واقع در بخش کارزان شهرستان سیروان، اظهار کرد: این طرح در فضایی به مساحت چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع با ظرفیت کشتار روزانه ۱۲۰ تن مرغ احداث و در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات برای احداث کشتارگاه مرغ پاطلایی از طریق بانک عامل اختصاص یافته است، افزود: تکمیل این طرح نیازمند اختصاص اعتبار مجدد است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام به اشتغالزایی قابل توجه این کشتارگاه برای مردم منطقه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به ظرفیت تولید مرغداری های استان در طول سال و لزوم تکمیل زنجیره تولید، راه اندازی این کشتارگاه یکی از برنامه های در اولویت جهاد کشاورزی استان است.

عزیزان با تاکید بر اینکه با همکاری و تعامل بانک کشاورزی، این طرح در اولویت اعطای تسهیلات قرار خواهد گرفت، افزود: حمایت و پیگیری‌های لازم جهت جذب تسهیلات به منظور تکمیل این طرح در دستور کار سازمان است.

فرماندار سیروان نیز در جریان این بازدید، اظهار کرد: کشتارگاه مرغ پاطلایی، به عنوان یکی از طرح های راهبردی این شهرستان به شمار می‌رود که در صورت بهره‌برداری نقش مهمی در تنظیم بازار و اشتغالزایی منطقه را دارد.

محمدباقر شریفی یادآور شد: این واحد تولیدی نیازمند اختصاص تسهیلات مجدد است تا بتواند وارد چرخه تولید شود و انتظار می رود برای فعال سازی این طرح فکر اساسی صورت گیرد.

وی گفت: برای تسریع در تکمیل طرح کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان، لازم است این طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مجددا مطرح شود.

فرماندار سیروان افزود: کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان در راستای خدمات رسانی به مرغداران شهرستان باظرفیت ۷۵۰هزار قطعه در هر دوره، زمینه تامین مرغ گرم کشتار روز منطقه و بخشی از استان را دارد.

محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز از کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان شهرستان سیروان بازدید و بر اعطای تسهیلات از طریق بانک کشاورزی تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.