سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ دی‌ موعد اعزام نخستین گروه از حجاج خراسان رضوی به سرزمین وحی

اعزام نخستین گروه از حجاج خراسان رضوی به سرزمین وحی ۱۳ دی‌ انجام می‌شود.

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: قرار بود اولین کاروان اعزامی حجاج خراسان رضوی به عمره مفرده چهارشنبه ۲۹ آذر صورت گیرد، اما برای ارائه فرصت بیشتر به زائران عمره مفرده برای آموزش و انجام برخی اقدامات اولیه برای ارتقای خدمات اعزام حجاج به تاخیر افتاد.

او افزود:براساس تصمیمات نهایی حج و زیارت استان نخستین کاروان حجاج از خراسان رضوی ۱۳ دی سال جاری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه ثبت نام از ۲۲ آذرآغاز شده است، همه زائرانی که در روز‌های قبل در کاروان‌ها نسبت به رزرو و ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، باید در اسرع وقت با مراجعه مجدد به شرکت یا دفتر زیارتی که ثبت‌نام اولیه را در آنجا انجام داده‌اند، ثبت‌نام خود را در تاریخ جدید قطعی و نسبت به دریافت فیش ما به‌التفاوت هزینه سفر و واریز وجه و ارائه مدارک تکمیلی اقدام کنند.

شاد  بیان کرد: امکان ثبت‌نام متقاضیان در کاروان‌های ۱۳ دی به بعد بر اساس اولویت برای تکمیل کاروان‌ها بر روی سامانه از روز سه‌شنبه ۲۸ آذرفراهم خواهد شد و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

او در خصوص نحوه اطلاع رسانی به زائران تصریح کرد: متقاضیان عمره مفرده می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع آخرین اخبار مربوط به سفر عمره به سایت razavi.haj.ir مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.