سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر: 

هدف اصلی دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: با استفاده از همه امکانات نرم افزاری و سخت‌افزاری به دنبال تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین هدف این دانشگاه هستیم.

رضا درویشی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مفتح بر نقش هم افزایی این دو نهاد در توسعه یک جامعه تاکید کرد و این دو نهاد را در کنار هم دانست.

وی افزود: نهاد مقام معظم رهبری در این سال‌ها با مسئولیت حجت الاسلام حسینی برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی را در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اجرایی کرد که امروز این اثرگذاری مشهود است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه‌ها و دغدغه‌های ما در دانشگاه مسائل فرهنگی است و تعامل بسیار خوب مجموعه نهاد رهبری دانشگاه با بخش‌های مختلف به ویژه در اجرای برنامه‌های فرهنگی منحصر به فرد است.

درویشی ادامه داد: وجود نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان نقش بسیار ارزشمندی در پیشبرد برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های فرهنگی دارد.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه‌هایی است که مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای بر آن دارند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در راستای کمک به رشد مسائل فرهنگی، نهاد مقام رهبری در دانشگاه‌ها می‌تواند راهگشا و اثرگذار باشد.

در این آیین از زحمات حجت الاسلام سید علی حسینی تقدیر و حجت الاسلام حسین حاجیانی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر معارفه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.