سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت:

فیبر نوری گلستان فردا با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی شبکه فیبر نوری استان گلستان خبر داد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره شبکه فیبر نوری گفت: فردا و در جریان سفر رئیس جمهور به استان گلستان شبکه فیبر نوری این استان راه اندازی می‌شود.

وی افزود: استان گلستان تنها استان کشور است که تمام شهر‌های آن به فیبر نوری مجهز شده است و تا الان اینترنت با سرعت ۹۵۰ مگابیت بر ثانیه در این استان گزارش شده است که حدود ۸۰ برابر نسبت به قبل افزایش یافته است.

زارع پور ادامه داد: از فردا مردم عزیز استان گلستان می‌توانند از این امکان استفاده کرده و در صورت ارائه درخواست ظرف مدت یکماه اینترنت فیبر نوری برای آن‌ها وصل خواهد شد.

وزیر ارتباطات درباره دستور معاون اول رئیس جمهور درباره بازنگری در حوزه فیلترینگ عنوان کرد: خطاب این دستور به دبیر شوای عالی فضای مجازی بوده است لذا باید اطلاعات لازم را از ایشان دریافت کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های و مردم از همان ابتدا هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم دشمنان نداشته است. دولت، مسئولان و نمانیدگان مجلس ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های و مردم بودن و هنوز هم هستند.
عملکرد دولت، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال ۱۴۰۰ تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است.
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۵:۲۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای عیسی زارع پور

وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلام علیکم

مجید سلطانی عامل شرکت مخابرات ایران و به همراه سایر مدیران مخابرات در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و متأسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد و متأسفانه هیچ کس هم در شرکت مخابرات و هم در کشور پاسخگو و جوابگو نیست و از سال ۱۴۰۰ تاکنون هم نبوده است.
خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
چقدر عالی اینترنت پرسرعت