سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:

 از کاوش‌های باستان شناسی و طرح‌های گردشگری حمایت می‌شود

مدیرکل صمت جنوب کرمان گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در جهت تسهیل گری، از همه طرح‌های حوزه گردشگری حمایت خواهد کرد.

 مدیرکل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان و مشاور استاندار کرمان در جنوب استان و معاون فرماندار شهرستان جیرفت در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، دیدار کرد.

 مسلم مروجی فرد گفت: این جلسه و دیدار به دنبال شروع کاوش‌های باستان شناسی و لزوم کمک به ورود سرمایه گذاران به این مقوله مهم برگزار شد.

وی با بیان اینکه جنوب کرمان نیازمند حضور سرمایه گذاران در همه بخش‌ها و حوزه‌ها است، اظهار داشت: با توجه به درخواست مدیرکل محترم میراث فرهنگی و گردشگری استان مبنی بر کمک و حمایت واحد‌های صنعتی و معدنی از کاوش‌های باستان شناسی، اداره کل صمت جنوب کرمان برای حمایت از کاوش‌های باستان شناسی و مقوله گردشگری جنوب استان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را به این سمت هدایت خواهد کرد تا شاهد پیشرفت جنوب کرمان در همه ابعاد آن باشیم.

مروجی فرد افزود: با توجه به نیاز جنوب استان به جذب و حمایت از سرمایه گذار، اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به عنوان دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، در جهت تسهیل گری، از همه طرح‌های این حوزه حمایت خواهد کرد.

مدیرکل صمت جنوب کرمان با بیان این که اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در جهت تسهیل در کار سرمایه گذاران، روند صدور مجوز را به کمترین زمان ممکن کاهش داده است، گفت: در این جلسه پیشنهاداتی نظیر تسهیل گری در جذب سرمایه گذار از طریق کاهش زمان روند صدور مجوز‌های سرمایه گذاری و احداث اماکنی مانند هتل در جنوب کرمان که در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد، ارائه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.