سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۲ نفر از جامعه هدف بهزیستی شاهرود به مشهد مقدس اعزام شدند

رئیس اداره بهزیستی شاهرود از اعزام ۳۲ نفر از جامعه هدف این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: هزینه این اعزام از سوی خیران و سازمان بهزیستی تامین شده است

غربا ، ضمن بیان اینکه طی مراسمی  ۳۲ نفر از افراد جامعه هدف بهزیستی به مشهد اعزام شدند، گفت: یکی از اهداف این طرح‌ها کمک به افرادی که تاکنون زیارت امام رضا (ع) نرفته اند و یا در آرزوی دیدار دوباره هستند.

وی ضمن بیان اینکه خاطر وضعیت اقتصادی، جسمانی برخی از عزیزان امکان سفر ندارند، افزود: تلاش تا با بهره گیری از ظرفیت خیران این افراد را به آرزوی خودشان برسانیم و آنها را راهی سفر زیارتی کنیم.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه هزینه این اعزام از سوی خیران و سازمان بهزیستی تأمین شده است، ابراز داشت: خیران می‌توانند با حضور در این پویش‌ها کمک کنند تا توان خواهان، زنان سرپرست خانوار و غیره نیز بتوانند با این اقدام خداپسندانه آرزو و شوق زیارت امام رضا علیه السلام را برای این جامعه هدف فراهم کنند.

غربا بابیان اینکه اعزام جامعه هدف به سفرهای زیارتی باعث می‌شود روحیه نشاط، شادابی و توانمندی این افراد ارتقا یابد، تصریح کرد: با توجه به نیازهای این گروه در حوزه حمایت‌های مادی و توانبخشی جامعه هدف به حمایت‌های معنوی و فرهنگی نیز نیازمند است لذا این از مواردی که تحقق آن همراهی دستگاه‌ها و مشارکت خیران را می‌طلبد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.