سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود دستگاه قضایی به مشکلات جاده آمل - چمستان

با دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان شهرستان آمل از جاده آمل به چمستان و نقاط حادثه خیز آن بازدید کرد.

روابط عمومی دادگستری مازندران اعلام کرد:با دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان مازندران، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان آمل در راستای حفظ حقوق عامه به اتفاق فرمانده پلیس راه، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رییس اداره راه و شهرسازی از جاده آمل به چمستان بازدید و نقاط حادثه خیز و پرتصادف این جاده را بررسی کرد.

با توجه به برخی تصادفات جاده‌ای و گزارشات مردمی از نا امنی‌های این جاده و وضعیت نا مطلوب روکش اسفالتها، دادستان آمل طی این بازدید از این محور و گفتگو با برخی از شهروندان دستورات لازم به مدیران مربوط، جهت تسریع در تعریض کل محور، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، ایجاد روشنایی، خط کشی وسط و دو طرف جاده، شانه سازی دو طرف جاده در محور فرعی، ایجاد کانال جهت هدایت آب‌های سطحی و آزادسازی حریم جاده را صادر کرد.

او همچنین تاکید کرد: در راستای حفظ حقوق عامه و حفظ جان و مال مردم، این موضوع به جد در دستور دادستانی قرار گرفته و در صورت عدم اقدام مسئولین مربوطه در موعد تعیین شده، قطعا اقدام قاطع قانونی توسط این دادستانی انجام خواهد گرفت.

پس ازاین بازدید جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی فرمانداری، شهردار آمل و مدیران ادارات مربوط برگزار ومصوبات جلسه با تعیین مهلت جهت اجراء به دستگاه‌های مسئول ابلاغ شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.