سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان:

تولیدات رسانه‌ای جوانان استان سمنان نیازمند حمایت است

سردار شوقانی گفت: جوانان مستعد در زمینه تولیدات رسانه‌ای از سوی مسوولان مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانیم شاهد تولید آثار فاخر فرهنگی باشیم.

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان در آستانه برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان سمنان و در جمع رسانه‌ها به میزبانی سپاه سمنان بیان کرد: رویداد‌های تولید محتوای دیجیتال بسیج فرصتی سازنده برای شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد‌ها و جهت‌دهی به آن‌ها است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان مستعد و توانمند در این راستا قطعاً مورد حمایت مسئولین استانی قرار گرفته تا بتوانند آثار فاخر خود را به‌صورت گسترده در بستر‌های گوناگون منتشر کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: فضای مجازی یک فضای تأثیرگذار در جامعه است و همان‌طور که اذعان دارید بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های معاندین از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای دنبال می‌شود.

شوقانی با بیان اینکه فضای مجازی به سلاحی تأثیرگذار در دست دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شده و روزانه حجم وسیعی از محتوای تولید شده توسط منافقین و معاندان برای تسخیر اذهان جوانان در این فضای مسموم منتشر می‌شود، گفت: باید با یک برنامه‌ریزی مناسب برای تولید محتوای بصیرتی جهت مقابله با هجوم تبلیغاتی دشمنان اقدام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.