سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۲ زندانی غیرعمد یزدی در ایام فاطمیه

مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان یزد از آزادی تعداد ۱۲ مددجو جرائم غیر عمد دیه استان یزد به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

مقبلی مدیرکل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان یزد گفت: به همت ستاد دیه استان و کمک‌های نیکوکاران در ایام فاطمیه تعداد ۱۲ مددجو جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

او افزود: رقم بدهی این زندانیان ۲۱۷ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت‌مندانه از شکات و آورده محکومان مبلغ ۱۹۵ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال از این مبلغ تامین شد.

مدیرکل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان یزد ادامه داد: مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک‌های خیران و نیکوکاران نوع‌دوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۲۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۲ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

مقبلی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد زندانی آزاد شده تعداد هشت مددجو مربوط به محکومان مالی، سه محکوم مربوط به پرداخت مهریه، تعداد یک محکوم مربوط به پرداخت نفقه بودند.

او یادآور شد: ستاد مردمی دیه استان یزد با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری پویش «یلدای رهایی» کرده که نیکوکاران استان یزد می‌توانند کمک‌های خود برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به ستاد دیه اهدا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.