سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۲۱ فقره مجوز مشاغل خانگی در شهرستان البرز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: ۲۱ فقره مجوز مشاغل خانگی در بخش کشاورزی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است.

علیرضا برخی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: ۲۱ فقره مجوز مشاغل خانگی در بخش کشاورزی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است که از این تعداد ۱۶ فقره به صورت مجوز محور در رشته‌های آماده سازی شیرینی خشک خانگی و نان سنتی، آماده سازی و بسته بندی حبوبات و توت خشک، پاک کردن و بسته بندی زرشک و لیموعمانی، آماده سازی و بسته بندی انواع شور و ترشیجات و آبغوره، سبزیجات خشک و میوه خشک، آماده ساز پاپ کورن، برنجک و گندم برشته دارای مجوز بهداشتی در این شهرستان صادر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۵ فقره مجوز نیز به صورت ثبت محور در رشته‌های پرورش گوسفند و بز، بسته بندی و درجه بندی محصولات کشاورزی، پرورش زنبور عسل، تولیدکننده محصولات زراعی در گلخانه‌های کوچک خانگی مورد تائید است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: از ۲۱ فقره مجوز مورد تائید، ۳ فقره به صورت پشتیبان (یک فقره پشتیبان مجوز محور در رشته آماده سازی شیرینی خانگی و نان سنتی، یک فقره پشتیبان مجوز محور در رشته آماده سازی پاپ کورن، برنجک و گندم برشته شده و یک مورد پشتیبان در رشته تولید کننده محصولات زراعی در گلخانه‌های کوچک خانگی) مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی افزود: از این تعداد ۴ مورد در حوزه روستا و مابقی به صورت شهری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.