سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد بیش از یک‌میلیون و ۳۵۷ هزار مسافر از مرز‌های کرمانشاه

ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت : طی هشت ماهه نخست امسال یک‌میلیون و ۳۵۷ هزار و ۵۱۰ مسافر از مرز‌های خسروی، پرویزخان و شوشمی تردد داشته‌اند.

علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت : طی هشت ماه نخست امسال تشریفات گمرکی کالای همراه بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر در گمرکات استان کرمانشاه انجام شده است.

وی ادامه داد: از این میزان مسافر در مدت مذکور، ۶۵۰ هزار و ۱۸۰ نفر آمار مسافران ورودی به کشور از طریق گمرکات مرزی پرویزخان، خسروی و شوشمی بوده است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه افزود: این تعداد مسافران ورودی به کشور در هشت ماهه سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳۷ درصدی داشته است.

وی سهم مسافران خروجی از گمرکات مرزی پرویزخان، خسروی و شوشمی در این مدت را ۷۰۷ هزار و ۳۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد مسافر خروجی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۸ درصد افزایش داشته است.

عباس‌زاده افزود: در مجموع در هشت ماهه سال‌جاری یک‌میلیون و ۳۵۷ هزار و ۵۱۰ مسافر از مرز‌های خسروی، پرویزخان و شوشمی تردد داشته‌اند که تشریفات گمرکی کالا‌های همراه آنان توسط کارکنان گمرکات این مرز‌ها در کوتاه‌ترین زمان انجام پذیرفته است .

برچسب ها: گمرک ایران ، مرز رسمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.