سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۶۹ نقطه حادثه‌ خیز در راه‌های خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از شناسایی ۶۹ نقطه حادثه خیز در راه‌های استان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در نشست خبری به مناسبت هفته حمل و نقل با اشاره به گستردگی جغرافیایی و وسعت راه‌های استان گفت: ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد که از این میزان ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی است.

او افزود: پارسال ۷۰۰ کیلومتر و امسال ۹۶۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت راه‌ در سطح استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه دولت گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

جلال‌زاده بیان کرد: در ۲ ساله دولت سیزدهم ۱۴۰ کیلومتر احداث راه روستایی رقم خورده که این میزان در ۲ ساله دولت دوازدهم ۹۶ کیلومتر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: جانمایی ۹۱۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی و انتظامی، انجام ۳ هزار و ۳۴۰ کیلومتر خط‌کشی در راه‌ها و اجرای ۱۴۰ کیلومتر شیب شیروانی از جمله اقدامات انجام شده است.

او تصریح کرد: از ابتدای پارسال تاکنون در ۷ نقطه کور و حادثه‌خیز، روشنایی ایجاد شده و عملیات روشنایی در ۱۰ نقطه در حال اجرا است. 

جلال‌زاده از شناسایی ۶۹ نقطه حادثه خیز در استان خبر داد و اظهار کرد: از این میزان در کمیسیون ملی رسیدگی به ۱۰ نقطه مصوب شده که در ۴ نقطه تاکنون رفع خطر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.