سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری اینترنتی با بهانه فروش گوشی آیفون در بهشهر

کلاهبرداری اینترنتی که با راه اندازی صفحات اینستاگرامی فروش گوشی تلفن همراه از ۴ شهروند ۷۴ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی مراجعه ۴ تن از شهروندان بهشهری به پلیس فتا این فرماندهی و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری ۷۴ میلیون ریالی با عنوان فروش گوشی آیفون در صفحه اینستاگرامی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که مالباختگان با شناسایی یک پیج فروش گوشی‌های موبایل آیفون به قیمت بسیار مناسب، مقداری از وجه آن را به حساب کلاهبردار واریز کرده و متهم با مسدود کردن ارتباط، دیگر پاسخگوی آن‌ها نبوده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ قلی پور با اشاره به اعتراف متهم به انجام کلاهبرداری اینترنتی از طریق صفحه اینستاگرامی، شیپور و دیوار، افزود: تاکنون ۲۲ نفر از مالباختگان این پرونده توسط ماموران شناسایی شدند و پرونده در دست بررسی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.