سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگره بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق برگزار می شود

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری کنگره بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق در بهمن ماه امسال خبر داد.

عیسی فلاحی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در جریان سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان دهگلان و دیدار با اصحاب فرهنگ و رسانه موضوع برگزاری کنگره بزرگداشت  ماموستا ملا عبدالله باشماق مصوب و مقدمات کار از همان زمان آغاز شد.

وی افزود: این کنگره بهمن ماه سال جاری با همکاری فرمانداری شهرستان دهگلان، بخشداری بلبان آباد و چندین نهاد و دستگاه شهرستانی و استانی و با حضور چهره‌های شاخص علمی و فرهنگی استان برگزار می‌شود.

فلاحی ادامه داد: دبیرخانه کنگره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان آغاز به کار نموده و فراخوان آن ضمن انتشار در پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره شهرستان دهگلان، به سراسر استان ارسال خواهد شد.

دکتر حمید معتصمی فرماندار شهرستان دهگلان نیز با اشاره به جایگاه ویژه ماموستا ملا عبدالله باشماق در حوزه علوم دینی و فلسفی، گفت: معرفی چهره‌های شاخص شهرستان و استان در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و دینی یک ضرورت است تا نسل جوان و نوجوان بیش از پیش با اندیشه‌ها و افکار این افراد آشنا شوند.

در این مراسم با حضور جمعی از مسئولان از پوستر این کنگره رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.