سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوادث کوهستان در صدر جدول عملیات‌های امدادونجات هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه کوهنوردان کرمانشاهی رعایت نکات ایمنی را جدی بگیرند، گفت : حوادث کوهستان در صدر جدول عملیات‌های امدادونجات هلال احمر قرار دارد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، گفت : از ابتدای امسال بیش از ۶۵۰ حادثه توسط این جمعیت امدادرسانی شده است.

وی افزود: بیشترین حادثه استان کرمانشاه در ۲ حوزه حوادث جاده‌ای و کوهستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته استان کرمانشاه در حوادث کوهستان رتبه ۱۰ کشور را به خود اختصاص داد که در ۹ ماهه امسال در جایگاه ششم قرار دارد.

محمدی بیان کرد: از ابتدای امسال ۱۰۶ حادثه کوهستان با ۱۹ فوتی به وقوع پیوسته که در بحث موارد فوت رتبه دوم کشوری را داریم که نیازمند همراهی و کمک مدیریت بحران، هیأت کوهنوردی و کوهنوردان هستیم.

وی ادامه داد: ۶۴۹ نفر در حوادث امسال امدادرسانی شده‌اند و کوهنوردان باید با آموزش لازم راهی کوهستان شوند و افراد بیمار باید از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: چنانچه افرادی قصد عزیمت به کوهستان‌های استان را دارند هیأت کوهنوردی و پایگاه‌های هلال احمر را در جریان قرار دهند و در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.