سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مصرف بیش از یک میلیون متر مکعب گاز در بخش خانگی خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: مصرف گاز در بخش خانگی در طول یک هفته گذشته با ۲۰ درصد افزایش از چهار میلیون و ۷۱۵ هزار مکعب به ۵ میلیون و ۹۲۲ هزار متر مکعب رسید.

 سید محمود هاشمی گفت: در پی بارش‌های دو روز گذشته و کاهش دمای هوا مصرف گاز روز پنجشنبه در بخش خانگی ۵ میلیون و ۶۸۶ هزار متر مکعب ثبت شد و این میزان روز جمعه با افزایش ۴ درصد در این دو روز متوالی به ۵ میلیون و ۹۲۳ هزار متر مکعب رسید.

او گفت: در این مدت در بخش صنعت افزایش نداشتیم.

مدیر عامل شرکت گازاستان گفت : اگر روز‌های سرد ادامه داشته باشد و در ماه‌های پیش رو دیماه و بهمن ماه با شرایطی رو به رو خواهیم شد که مصرف گاز هم افزایش می‌یابد، لذا به مشترکان خانگی توصیه می‌کنیم که مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف از قطعی احتمالی گاز پیشگیری کنند.

هاشمی از شهروندان خواست با پوشیدن لباس گرم در منزل و کم کردن در جه وسایل گرمایشی و همچنین استفاده نکردن از شومینه که مصرف بالایی دارد، از هدر رفت انرژی و قطعی احتمالی گاز در روز‌های سرد پیش رو این شرکت را در تأمین گاز در بخش خانگی یاری کنند.

تعداد مشترکان گازخراسان شمالی بیش از ۳۵۷ هزار مشترک است که از این تعداد، ۳۲۴ هزار و ۸۸۲ مشترک در بخش خانگی، ۳۱ هزار و ۱۲۷ مشترک در بخش تجاری و عمومی و ۱۰۰۵ مشترک نیز در بخش عمده و صنعتی است.

برچسب ها: مصرف گاز ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.